کرونا در اتریش، زمزمه های تمدید مجدد قرنطینه سراسری

به گزارش بازیکده، صدر اعظم اتریش با توجه به شرایط سخت ایجاد شده در اثر شیوع ویروس انگلیسی شهروندان را به صبر و استقامت بیشتر فراخوانده و مقامات دولتی و ایالتی این کشور هم روز دوشنبه درباره تمدید مجدد قرنطینه سراسری تصمیم گیری می نمایند.

کرونا در اتریش، زمزمه های تمدید مجدد قرنطینه سراسری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی کرونن سایتونگ، سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش با توجه به شرایط سخت ایجاد شده در اثر شیوع ویروس انگلیسی روز یکشنبه در صفحه فیس بوک خود شهفرایندان را به استقامت فراخوانده و از همگان خواست کنار هم باشند. وی اضافه نمود: تنها در صورت مشارکت هر چه بیشتر انسان ها می توان بر این بحران غلبه کرد.

وی با وجود اختلالات ایجاد شده در فرایند تحویل واکسن به اروپا از تداوم فرایند واکسیناسیون افراد آسیب پذیر در کشورش خبر داده و گفت: ما نباید دلسرد شویم.

به گزارش رسانه های اتریشی ویروس جهش یافته انگلیسی در اتریش هم به سرعت در حال گسترش است. روز دوشنبه قرار است مقامات دولت اتریش با مقامات ایالتی در این باره با هم مشاوره نمایند که آیا راهی برای تمدید مجدد قرنطینه برای مهار کرونا وجود دارد.

وزیر بهداشت اتریش هم روز شنبه در سخنانی بر لزوم در پیش دریافت اقدامات احتیاطی برای مهار این ویروس تاکید نموده بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی چندی پیش هم در سخنانی شهفرایندان را برای روبرو شدن با دورانی سخت آماده نموده و گفت: اقدامات و محدودیت های قرنطینه ای تاثیر می گذارد، اما ما هنوز به آنجایی که باید و می خواهیم برسیم نرسیده ایم. من نگرانم که در هفته های آینده اوضاع بهتر نگردد.

وزیر بهداشت اتریش بزرگترین مسئله در حال حاضر را گسترش نوع جدید و جهش یافته ویروس انگلیسی دانسته و گفت: در همه کشورهای اروپایی شرایط بسیار نگران نماینده ای وجود دارد و گسترش این ویروس بسیار جدی گرفته می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در اتریش هم مانند دیگر کشورهای اروپایی شمار مبتلایان و مرگ های کرونایی همراه با شیوع ویروس انگلیسی افزایش پیدا نموده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اتریش 404714 نفر به کرونا مبتلا شده و 7418 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1383

به "کرونا در اتریش، زمزمه های تمدید مجدد قرنطینه سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اتریش، زمزمه های تمدید مجدد قرنطینه سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید