کشتی های آمریکایی از سوی ایران تهدید شوند، از خود دفاع می کنیم

به گزارش بازیکده، وزیر دفاع آمریکا در ادامه تهدیدات این کشور علیه ایران هشدار داد که به فرماندهان کشتی های جنگی آمریکایی در آب های جنوبی ایران دستور دفاع از خود داده شده است.

کشتی های آمریکایی از سوی ایران تهدید شوند، از خود دفاع می کنیم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از العالم، مارک اسپر مدعی شد اگر ایران بار دیگر کشتی های جنگی آمریکا را در منطقه تهدید کند، فرماندهان آمریکایی حق دفاع از خود خواهند داشت.

وی با تحریک آمیز و غیرحرفه ای خواندن واقعه چند روز پیش در خلیج فارس، گفت: ما حق دفاع از خود را انجام می دهیم. پس آنها باید از این به بعد حواسشان باشد که چگونه عمل می کنند و لازم است که حرفه ای عمل کنند.

وزیر دفاع آمریکا با بیان اینکه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور درباره لزوم دور ماندن قایق های ایران از کشتی های نظامی آمریکا در منطقه صحبت کرده است، مدعی شد: ما رفتارهای تهدیدآمیز علیه کشتی های جنگی خود را تحمل نمی کنیم.

اسپر در پاسخ به این سؤال که در آینده اگر بار دیگر شاهد چیزی که در ویدئوی اخیر دیدیم باشیم، باید انتظار داشته باشیم که به قایق های تهدیدآمیز (ایران) شلیک شود و نابود می شوند ؟ اعلام کرد: وارد جزئیات دقیق تاکتیکی نمی شوم، اما ایرانی ها باید به خوبی هوشیار باشند که ما آن گونه رفتار را تحمل نمی کنیم. آن (رفتار) غیرحرفه ای و تحریک آمیز است.

4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 918

به "کشتی های آمریکایی از سوی ایران تهدید شوند، از خود دفاع می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی های آمریکایی از سوی ایران تهدید شوند، از خود دفاع می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید