کمیته ساماندهی جام جهانی 2022 قطر: برنامه ما برگزاری جام با 32 تیم است اما آماده مذاکره هستیم

به گزارش بازیکده، قطر با وجود پیشنهاد فیفا برای افزایش تعداد تیم های جام جهانی 2022 تا 48 تیم، مهیای میزبانی این رقابت ها با 32 تیم می گردد، هر چند جهت مذاکره را باز گذاشته است.

کمیته ساماندهی جام جهانی 2022 قطر: برنامه ما برگزاری جام با 32 تیم است اما آماده مذاکره هستیم

به گزارش خبرنگاران، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی کمیته سازماندهی جام جهانی 2022 در قطر، این کشور همچنان مهیای میزبانی از این رقابت ها با شرکت 32 تیم می گردد و بر همین مبنا برنامه های خود را پیش می برد.

روز گذشته (آدینه) در نشست اعضای شورای فیفا ایده افزایش تیم های جام جهانی 2022 در قطر به 48 تیم که از سوی جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی این نهاد ارائه شده بود مورد تایید نهاده شد. در صورتی که یکی از کشورهای همسایه قطر مشارکت در جام جهانی 2022 را بر عهده بگیرد، تصمیم نهایی افزایش تیم های این رقابت ها در نشست روز 5 ماه ژوئن فیفا در شهر پاریس، پایتخت فرانسه اتخاذ خواهد شد.

در این میان کمیته سازماندهی جام جهانی 2022 اعلام نمود: ما مهیای بحث درباره افزایش تیم های این رقابت ها از زمان کنگره سال گذشته در مسکو بودیم. با فیفا درباره نحوه عملی شدن این طرح همکاری می کنیم و مسئله مهم تر این است که آیا افزایش تیم ها می تواند هدف عالی برای فوتبال و همچنین قطر به عنوان جام جهانی 2022 باشد یا خیر. تا زمانی که به این نتیجه نرسیم قطر همچنان آماده سازی خود را بر اساس شرکت 32 تیم پیش خواهد برد. تاکید می کنم تصمیم نهایی را باید فیفا و قطر اتخاذ نمایند اما ما همیشه آماده بحث و مذاکره در این رابطه هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 121

به "کمیته ساماندهی جام جهانی 2022 قطر: برنامه ما برگزاری جام با 32 تیم است اما آماده مذاکره هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته ساماندهی جام جهانی 2022 قطر: برنامه ما برگزاری جام با 32 تیم است اما آماده مذاکره هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید