30 پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، یوسف عرفانی نسب عصر پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح تعویض شبکه داخلی آب شرب روستای فرک و طریز آباد تفرش که با حضور استاندار مرکزی برگزار گردید، گفت: این پروژه ها در شهرستان های اراک، ساوه، شازند، خمین، محلات، دلیجان، فراهان، تفرش و کمیجان با اعتباری بالغ بر 80میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

30 پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی اضافه نمود: با افتتاح این پروژه های آبرسانی روستایی 33 روستا با جمعیتی بالغ بر 12 هزار و 804 نفر از مزایای طرح های آبرسانی بهره مند شده اند.

وی بیان داشت: برای اتمام عملیات اجرایی در پروژه های مذکور، مجموعا 6 حلقه چاه حفر شده و حدود 100 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی ابراز داشت: همچنین 7 مخزن ذخیره آب مجموعا به حجم 1650 متر مکعب احداث و چهار ایستگاه پمپاژ نصب و تجهیز شده است.

عرفانی نسب توضیح داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پروژه ها شامل اجرای 1030 متر خطوط انتقال برق، اجرای چهار مورد فنس پیرامون خطوط به طول 82 متر و نصب 2288 فقره انشعاب جدید آب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 105

به "30 پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 پروژه آبرسانی روستایی در استان مرکزی مورد بهره برداری قرارگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید