ارزش مبادلات روزانه فرابورس به بیش از 3500میلیارد ریال رسید

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرابورس ایران، امروز چهارشنبه 12 دی ماه بازارهای اول و دوم فرابورس میزبان تغییر مالکیت 358 میلیون سهم به ارزش بیش از یک هزار و 190 میلیارد ریال بودند.

ارزش مبادلات روزانه فرابورس به بیش از 3500میلیارد ریال رسید

ادامه مبادلات سهام در بازار پایه نیز به نقل وانتقال بیش از 446 میلیون سهم در تابلوهای الف، ب و ج این بازار انجامید که ارزش این معامله ها به 977 میلیارد ریال رسید.

نگاهی به جدول افزایش و کاهش قیمت نمادهای فرابورسی حاکی از آن است که نمادهای بپاس و غفارس به ترتیب از گروه های بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی و محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، بیشترین رشد قیمت و در سمت مقابل نماد ذوب بیشترین افت قیمت را تجربه نموده است.

نماد ذوب در عین حال بیشترین تاثیر را در افت 7 واحدی آیفکس در روز جاری بر جای گذاشت و با وجود حمایت 5 واحدی از جانب نمادهای دماوند و ارفع از شاخص کل فرابورس، این نماگر نسبت به روز گذشته کاهش یافت و در ارتفاع 1875 نهاده شد.

امروز 5 درصد از سهام غیرمدیریتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در نماد معاملاتی سپرده 4 به صورت بلوکی معامله شد.

همچنین شنبه هفته آتی 32 درصد از سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت پخش البرز با قیمت پایه کل 870 میلیارد و 720 میلیون ریال به وسیله بازار دوم فرابورس ایران، عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 77

به "ارزش مبادلات روزانه فرابورس به بیش از 3500میلیارد ریال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش مبادلات روزانه فرابورس به بیش از 3500میلیارد ریال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید