اروین افسرده نیست و به تراکتورسازی برمی شود

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، علیرضا اسدی در حاشیه دیدار تیم تراکتورسازی برابر پرسپولیس گفت: امیدوارم امروز در این هوای سرد و بارانی شاهد یک بازی خوب از دو تیم باشیم و آرزو می کنم برنده این دیدار تیم ما باشد.

اروین افسرده نیست و به تراکتورسازی برمی شود

وی در خصوص عدم بازگشت اروین مهاجم تراکتورسازی و اینکه گفته می شود این بازیکن افسردگی گرفته است، گفت: بعید می دانم جوان 22 ساله افسردگی گرفته باشد. مشکل او به زودی حل خواهد شد و او به تمرینات تراکتور سازی بازخواهد گشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی در پاسخ به این پرسش که اروین در نامه ای که ارسال نموده، گفته است که کار من تمام شده و برنخواهم گشت، تأکید کرد: تمام شدن در فوتبال وجود ندارد. او جوان 22 ساله است و با صحبت هایی که در حال حاضر با او صورت می گیرد مشکل حل خواهد شد و به زودی بر می شود.

اسدی در خصوص قانون بازنشستگی مدیران ورزشی هم گفت: همه باید تابع قانون باشند و تکلیف این موضوع را قانون تعیین خواهد نمود. خوشبختانه من جزو بازنشسته ها نیستم و شامل حال این قانون نخواهم شد اما در مجموع همه در این کشور زندگی می کنیم و باید تابع قوانین و مقررات جاری در کشور باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که نبود دو مهاجم خارجی چه تأثیری بر روند تیم تراکتور سازی خواهد داشت؟ گفت: مطمئن باشید تراکتور بازیکنان بزرگ و خوبی دارد و همه امروز کوشش می نمایند که با ارائه یک بازی زیبا به نتیجه ای که هدف تمام طرفداران تراکتور سازی است، دست پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 49

به "اروین افسرده نیست و به تراکتورسازی برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروین افسرده نیست و به تراکتورسازی برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید