اقدام جالب سرمربی والیبال لهستان پس از قهرمانی دنیا، هاینن به قولش عمل کرد

به گزارش بازیکده، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از ایستادن بر سکوی نخست قهرمانی دنیا به قولی که به رئیس فدراسیون این کشور داده بود عمل کرد.

اقدام جالب سرمربی والیبال لهستان پس از قهرمانی دنیا، هاینن به قولش عمل کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از یک سایت لهستانی، ویتال هاینن سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان که موفق شد به همراه عقاب ها دست به کار بزرگی بزند و با شکست دوباره برزیل بر سکوی قهرمانی دنیا بایستد روز گذشته(دو شنبه) در کنفرانس مطبوعاتی در حضور رئیس فدراسیون والیبال لهستان و اهالی رسانه این کشور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و همچنین به قولی که داده بود عمل کرد.

هاینن در جریان کنفرانس مطبوعاتی مدال طلایش در قهرمانی دنیا 2018 را به یاسک کاسپرژیک رئیس فدراسیون والیبال لهستان اهدا کرد چرا که هاینن ادعا کرد که در ابتدای شروع کارش با لهستان به کاسپرژیک قول داده بود تا در صورت قهرمانی مدالش را به او بدهد. بنابراین هاینن روز گذشته مدال طلایش را در برابر دوربین های رسانه ها به کاسپرژیک داد.

هاینن در این باره گفت: پیش از شروع قهرمانی دنیا فکر نمی کردم بتوانم به این سرعت به قولم عمل کنم. یاسپرژیک از نزدیک در قهرمانی دنیا حضور نداشت اما می دانم که کوشش های بازیکنان را از تلویزیون مشاهده می کرد. من ماه ها است که به بازیکنانم می گویم که فوق العاده هستند و پتانسیل بالایی دارند اما اگر صادق باشیم آن ها به اندازه ای که من انتظار داشتم خوب نبودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 5

به "اقدام جالب سرمربی والیبال لهستان پس از قهرمانی دنیا، هاینن به قولش عمل کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقدام جالب سرمربی والیبال لهستان پس از قهرمانی دنیا، هاینن به قولش عمل کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب سرمربی والیبال لهستان پس از قهرمانی دنیا، هاینن به قولش عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید