بیرانوند: برای وزنه برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم، تکلیف هیئت ها تا پیش از انتخابات فدراسیون معین می گردد

به گزارش بازیکده، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: هنوز 4 هیئت با سرپرست اداره می شوند و باید تکلیف آنها قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری معین گردد، ما خودمان بیشتر از همه برای این کار عجله داریم.

بیرانوند: برای وزنه برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم، تکلیف هیئت ها تا پیش از انتخابات فدراسیون معین می گردد

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تیم های خارجی شرکت کننده در جام بین المللی فجر گفت: چند کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند، اما هنوز وقت هست و ممکن است باز هم تغییراتی در فهرست تیم ها ایجاد گردد. نمی توانیم از الان به قطعیت نام تیم های میهمان را اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که کیانوش رستمی چه کسی را به عنوان مربی اش در کاپ پادشاهی تایلند معرفی نموده است، گفت: او هنوز هیچ کسی را به فدراسیون معرفی ننموده است.

بیرانوند در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هایی که هنوز رئیس خود را نشناخته اند، توضیح داد: هنوز 4 هیئت با سرپرست اداره می شوند و باید پروسه ثبت نام و برگزاری انتخابات در این استان ها طی گردد. این اتفاق قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری انجام می گردد و ما خودمان بیشتر از همه برای این کار عجله داریم. هیئت هایی که تا امروز انتخابات شان برگزار شده، هیئت هایی بودند که کارهای شان از قبل اجرا شده بود.

دبیر فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برگزاری اردوی بانوان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: فعلا برای وزنه برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم. سال آینده چند مسابقه در پیش داریم، به همین علت در این چند ماه به صورت مرتب تمرینات و اردوهای آنها برگزار می گردد تا بعدا آنالیز کنیم ببینیم در کدام یک از مسابقات پیش رو باید شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 76

به "بیرانوند: برای وزنه برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم، تکلیف هیئت ها تا پیش از انتخابات فدراسیون معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: برای وزنه برداری بانوان برنامه بلند مدت داریم، تکلیف هیئت ها تا پیش از انتخابات فدراسیون معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید