شکست سلتا و نخستین بازی ثابت اکرت

به گزارش بازیکده، نخستین حضور دنیس اکرت در ترکیب ثابت سلتاویگو، با شکست این تیم مقابل آلاوز همراه شد. اکرت 6 بار برای سلتا بازی کرده و 178 دقیقه در زمین بوده اما گلی به ثمر نرسانده و فعلا ناکام مانده است.

شکست سلتا و نخستین بازی ثابت اکرت

به گزارش خبرنگاران ،نخستین حضور دنیس اکرت در ترکیب ثابت سلتاویگو، با شکست این تیم مقابل آلاوز همراه شد. سلتا در هفته نهم لالیگا، در ورزشگاه بالایدوس و در حضور 15627 تماشاگر، میزبان آلاوز بود اما نتوانست با دست پر از زمین خارج شود و شکست یک بر صفر را مقابل حریف خود پذیرا شد.

آنتونیو ماتیجویچ، برای نخستین بار از دنیس اکرت، مهاجم ایرانی-آلمانی خود در ترکیب ثابت سود برد و حتی او را تعویض هم نکرد اما نتیجه، آن چیزی نبود که هواداران سلتا انتظارش را می کشیدند. تک گل توماس پینا در دقیقه 58 باعث شد تا میهمان به برتری ارزشمندی برسد و سلتاویگو را شکست بدهد.

سلتا برخلاف ابتدای فصل که جزو مدعیان بود،5 هفته اخیر را با 2 شکست و 3 تساوی پشت سر گذاشته و در جدول تا میانه ها سقوط کرده. این تیم با بازیکنانی که در اختیار دارد امیدوار به آغاز روند رو به رشد ابتدای فصل است. اکرت هم 6 بار برای سلتا بازی کرده و 178 دقیقه در زمین بوده اما گلی به ثمر نرسانده و فعلا ناکام مانده است.

3-180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 24

به "شکست سلتا و نخستین بازی ثابت اکرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سلتا و نخستین بازی ثابت اکرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید