آشنایی با طراحی داخلی و خارجی آپارتمان افشاریان در کرمانشاه

به گزارش بازیکده، این ساختمان زیبا با طراحی آینده نگرانه خود نگاه های زیادی را در مبحث طراحی داخلی و خارجی در ایران کشورهای خارجی بخود جلب نموده است. این ساختمان در سال 2013 توسط تیم طراحی رضا نجفیان در زمینی به مساحت 600 متر مربع بنا شد و نشانی کامل از آینده نگری در معماری را پدید آورد.خانه افشاریان متعلق به یک زوج بهمراه دو فرزندشان است که در شهر کرمانشاه واقع شده و دارای سه طبقه و مساحت زیربنای کف 312 متر مربع است. این ساختمان از این لحاظ آینده نگرانه است که در سالهای بعد برای دیگر اعضای خانواده نیز قابل ارتقا است، به عبارت دیگر این بنا در سال های آینده قابلیت اضافه کردن طبقه های دیگر در بالای خود را دارد تا به یک آپارتمان کامل تبدیل گردد و خانه مورد احتیاج برای دیگر اعضای خانواده را فراهم کند.

آشنایی با طراحی داخلی و خارجی آپارتمان افشاریان در کرمانشاه

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

گروه معماری این شرکت خانه ایی را طراحی نموده اند که در دسته آثار زیبای هنری و فرهنگی قرار می گیرد. شاید این طرح در دنیای واقعی شبیه به یک نقاشی مفهومی بنظر بیاید و یا حتی تصوری از داستان های عاشقانه را در ذهن بیینده خلق نمایند. از آنجایی که مالک خواهان طرحی بود که در آن برای هرکدام از فرزندانش خانه ای جدا در آینده داشته باشد، تیم طراحی تصمیم گرفت خانه ای را بسازد که قابلیت تبدیل شدن به آپارتمان را در سال های آینده داشته باشد. این تقاضا نیازمند انعطاف پذیری در طرح و نقشه و نمای ساختمان بود که بعنوان یک چالش برای تیم طراحی بحساب می آمد، زیرا باید راه حلی را ارائه می نمودند که درآن نمای ساختمان با گذر زمان همچنان منحصر بفرد، زیبا و دقیق باقی می ماند بطوریکه بعداز افزایش طبقات و تبدیل شدن آن به آپارتمان، ساختمان همچنان تناسب و شیکی خود را حفظ می کرد و حتی زیباتر از گذشته هم بنظر می رسید.

درخواست دیگر مالکان از تیم طراحی نمای خارجی ساختمان بود که باید طرحی منحصر بفرد و یگانه می داشت. بر همین اساس وقتی به تناسب ارتفاع و عرض ساختمان توجه می کنیم به طرحی مربعی شکل با شکافی در بین آن روبرو می شویم. این طرح ساختمانی را نشان می دهد که همانند یک مجسمه زیبا از کف خیابان به سمت آسمان بالا رفته است. در شکل های زیر نمای داخلی و خارجی این ساختمان را مشاهده می کنید.

طراحی داخلی و خارجی

منبع: اتاق
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1166

به "آشنایی با طراحی داخلی و خارجی آپارتمان افشاریان در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با طراحی داخلی و خارجی آپارتمان افشاریان در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید