برگزاری تورهای طبیعت گردی اردبیل با رعایت ضوابط قانونی

به گزارش بازیکده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آژانس ها با رعایت ضوابط قانونی می توانند تورهای طبیعت گردی برگزار نمایند.

برگزاری تورهای طبیعت گردی اردبیل با رعایت ضوابط قانونی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صغری فرشی توضیح داد: آژانس های گردشگری استان اردبیل با رعایت ضوابط قانونی می توانند تورهای طبیعت گردی برگزار کنند.

او گفت: با توجه به اینکه در فصل طبیعت گردی قرار داریم و استان اردبیل نیز از طبیعت منحصر به فردی برخوردار است آژانس های گردشگری صرفا با حضور تور لیدرهای کارت دار و با رعایت موازین شرعی و قانونی می توانند اقدام به برگزاری تورهای طبیعت گردی کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: ضروری است آژانس ها مشخصات کامل تور از جمله زمان، مکان و مشخصات تورلیدر را به اداره کل میراث فرهنگی استان اعلام کنند تا مجوزهای لازم برای برگزاری تور صادر گردد.

فرشی با اشاره به اینکه در این خصوص جلسه ای برگزار خواهد شد و ضوابط و مقررات به اطلاع آژانس ها خواهد رسید، بیان کرد: مسوولیت ناشی از هر گونه اقدام غیرقانونی بر عهده دفاتر بوده و اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن پلمپ مجموعه های متخلف، جریحه دار شدن احساسات و عواطف افکار عمومی را به وسیله مراجع قانونی پیگیری خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 174

به "برگزاری تورهای طبیعت گردی اردبیل با رعایت ضوابط قانونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای طبیعت گردی اردبیل با رعایت ضوابط قانونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید