تا قبل از 8 ژوئن امکان از سرگیری لیگ برتر انگلیس وجود ندارد

به گزارش بازیکده، فصل 2020-2019 رقابت های لیگ برتر انگلیس تکلیف نامشخصی دارد.

تا قبل از 8 ژوئن امکان از سرگیری لیگ برتر انگلیس وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس، برگزاری بازی های باقی مانده رقابت های لیگ برتر تا قبل از 8 ژوئن (19 خرداد) امکان پذیر نیست.

پیش بینی می شد بازی های باقی مانده لیگ برتر انگلیس در ماه های جولای یا آگوست برگزار گردد اما طبق بیانیه رسمی مسئولان این لیگ، بازی های باقی مانده تنها در صورت تائید دولت انگلیس برگزار خواهند شد.

تمامی باشگاه های حاضر در لیگ برتر، حدود 9 یا 10 بازی باقی مانده دارند و تصور می گردد تمامی بازی های باقی مانده در یک دوره 5 هفته ای برگزار گردد. روز پنجشنبه دولت انگلیس بیان کرد این تعطیلی ها حداقل تا 3 هفته دیگر، یعنی تا 7 می ادامه پیدا خواهد نمود. پس از گذشت 3 هفته، اگر دولت انگلیس به باشگاه ها اعلام کند تمرینات خود را شروع نمایند، بازی های باقی مانده می تواند در ماه ژوئن برگزار گردد. با این حال به نظر نمی رسد امکان برگزاری بازی ها تا قبل از 8 ژوئن وجود داشته باشد.

یکی از پیشنهادات برای شروع تمرینات این است که بازیکنان در اتومبیل هایشان خود لباس های خود را عوض نمایند تا تماس بازیکنان با یکدیگر به حداقل برسد. قبل از برگزاری مسابقات از تمامی بازیکنان، مربیان و مسئولان تست ابتلا به کرونا گرفته می گردد و تمامی بازی ها در پشت درهای بسته انجام می گیرد. البته این پیشنهاد تنها در صورتی عملی خواهد شد که امکان تست از تمامی بازیکنان و کارکنان وجود داشته باشد. از تاریخ 13 مارس تا به امروز، هیچ مسابقه ای برگزار نشده و تا خاتمه فصل، 92 مسابقه انجام نشده باقی مانده است. جلسه بعدی مسئولان لیگ برتر انگلیس در تاریخ اول ماه می است تا شرایط برگزاری بازی ها مجددا ارزیابی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 908

به "تا قبل از 8 ژوئن امکان از سرگیری لیگ برتر انگلیس وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا قبل از 8 ژوئن امکان از سرگیری لیگ برتر انگلیس وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید