ثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند از 30 آذر، تهرانسر از فاز 7 ثبت نام حذف شد؟

به گزارش بازیکده، مقام مسئول وزارت راه با بیانثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند انجام می گردد گفت:متقاضیان از اینترنت پُر سرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده نمایند.

ثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند از 30 آذر، تهرانسر از فاز 7 ثبت نام حذف شد؟

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، رضا نگهبان با بیان این که متقاضیان مسکن شهر تهران در طرح اقدام ملی باید در مسکن شهر های پرند و پردیس ثبت نام نمایند، اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات مسکن اقدام ملی به گونه ای است که توان سنجی لازم در مورد پرداخت توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن طی 30 آذرماه تنها اطلاعات شناسنامه ای (هویتی) و کدپستی احتیاج است و برای این که حق شهروندان ضایع نگردد، بار ها گفته شده است که از اینترنت پرسرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده گردد.

وی ادامه داد: هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند، چون در مرحله پالایش مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد.

نگهبان ادامه داد: ورود به سامانه www.tem.mrud.ir را در نظر داشته باشند و تا مرحله ای که منتج به کد رهگیری 10 رقمی نگردد، مراحل ثبت نام تکمیل نشده است، پس از مرحله فوق نیز متقاضیان باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر 200 کیلو بایت باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید شرایط اقساط بانک مسکن را متقاضیان مدنظر داشته باشند.

لازم به ذکر است، پیش از این وزارت راه وشهرسازی از ثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پرند، پردیس و تهرانسر خبر داده بود. معین نیست چرا در فاز هفتم ثبت نام طرح ملی مسکن، متقاضیان نمی توانند برای پروژه های تهرانسر ثبت نام انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 576

به "ثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند از 30 آذر، تهرانسر از فاز 7 ثبت نام حذف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام طرح ملی مسکن تهران در پردیس و پرند از 30 آذر، تهرانسر از فاز 7 ثبت نام حذف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید