خود را هیپنوتیزم کنید تا در زندگی پیروز شوید

به گزارش بازیکده، شما می توانید خودتان را هیپنوتیزم کنید و فکر ناخودآگاهتان را برای ایجاد توانایی های خاصی که منجر به رسیدن به اهدافتان شود برنامه ریزی کنید.

خود را هیپنوتیزم کنید تا در زندگی پیروز شوید

برخی از مردم ظرفیت رسیدن به درجات بالا را از طریق پشتکار، کار سخت، جرئت، خودانگیختگی و عوامل دیگر دارند در حالی که افرادی هستند که به دلیل سختی ها، ناشکیبایی و انگیزه کم کار خود را نیمه رها می کنند. برای اینکه ظرفیت خود را برای موفقیت بالا ببرید، خودتان را هیپنوتیزم کرده و به فکر ناخودآگاهتان دسترسی پیدا کنید. باید این باور را در فکر خود پرورش دهید که موفقیت قطعی است. تنها کاری که باید بکنید این است که روحیه خاصی را در پیش بگیرید و به فکر خود نشان دهید که زندگی موفقی که الهام بخش شماست چه حسی دارد.

روش هیپنوتیزم کردن خود برای موفقیت در زندگی

  1. یک مکان آرامش بخش را که با نشستن یا دراز کشیدن در آنجا به مدت 20 تا 30 دقیقه احساس راحتی می کنید را پیدا کنید.
  2. به موفقیت فکر کنید. تعریف موفقیت از شخصی به شخص دیگر فرق می کند و به اولویت های هر فرد بستگی دارد. موفقیت می تواند امنیت مالی باشد یا رسیدن به سطحی از زندگی حرفه ای، سبک زندگی خاص یا شاید رسیدن به آرامش عمومی یا درونی. به هر کدام از جنبه های موفقیت که در فکر دارید فکر کنید و به مفهوم آن عمیقاً بیاندیشید. به هیچ چیز منفی فکر نکنید. مثل: من برای رسیدن به چیزی که می خواهم تحصیلات عالیه ندارم یا من برای داشتن زندگی مورد علاقه ام چیزهای کافی در اختیار ندارم. مثبت بیاندیشید و تنها بر روی اهداف خود متمرکز باشید.
  3. بدون اینکه سر خود را تکان دهید، سعی کنید به بالای خط دید خود نگاه کنید. در این حالت، یک کشش خفیف در چشمان خود حس خواهید کرد.
  4. به تمامی صداهای اطراف خود گوش دهید. اگر در یک محیط آرام و ساکت هستید، صداهای کمی را خواهید شنید. بر روی هر صدایی که می شنوید تمرکز کنید و چندین ثانیه عمداً به آن گوش دهید.
  5. بر احساسات بدنی خود متمرکز شوید، بر چیزهایی مانند وزن لباس یا داخل کفش که در تماس با پوست پا است. سه تا از این احساسات را انتخاب کنید و چند ثانیه بعدی را روی این احساسات متمرکز شوید.
  6. حالا، بر روی احساسات دیداری خود متمرکز شوید و چند ثانیه بعدی را روی دو چیز تمرکز کنید.
  7. به دو صدای مختلف داخل اتاق دوباره گوش کنید. چند ثانیه ای به صورت همزمان به هر دوی آنها گوش دهید.
  8. بر روی دو تا از حرکات بدن خود ماند عضلات متمرکز شوید و دوباره چند ثانیه ای به آنها فکر کنید. مثلاً، ممکن است به حرکات دست ها و پاها در هنگام راه رفتن فکر کنید. این فعالیت به شما کمک می کند با سیستم اعصاب مرکزی خود ارتباط برقرار کنید.
  9. مرحله 6، مرحله 7 و مرحله 8 را دوباره تکرار کنید اما فقط به جای دو حرکت، به یک حرکت دیداری، یک حرکت شنیداری و یک حرکت بدن متمرکز شوید.
  10. چشمان خود را ببندید و یک منظره زیبا را متصور شوید. این منظره می تواند هر چیزی باشد که شما را به خود جذب می کند و به شما آرامش می دهد. مثلاً تصویر یک باغ، یک جنگل یا دریا. این تصویر را به مدت چند دقیقه در فکر خود حفظ کنید و نگهدارید.
  11. به موفقیت زندگی خود فکر کنید؛ کوتاه مدت یا بلند مدت. به هدف خود فکر کنید و تصور کنید که به آن هدف رسیده اید. به صداها و احساساتی که با آن همراه است فکر کنید و تصویر رسیدن به آن هدف را در فکر خود تجسم کنید.
  12. این تصویر دیداری و حس همراه با آن را حفظ کنید. به آینده فکر کنید و از آن لذت ببرید. پس از چند دقیقه، از یک تا پنج بشمارید و چشمان خود را باز کنید.
منبع: فوت و فن
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2061

به "خود را هیپنوتیزم کنید تا در زندگی پیروز شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خود را هیپنوتیزم کنید تا در زندگی پیروز شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید