دسترسی آسان مدیران شهری به قوانین و مقررات

به گزارش بازیکده، خبرنگاران : نخستین شماره از دوره جدید بولتن قوانین و مقررات به همت اداره کل تدوین قوانین و امور شورا، تدوین و بر روی پرتال این اداره کل قرار گرفت.

دسترسی آسان مدیران شهری به قوانین و مقررات

به گزارش خبرنگاران،شهاب الدین صابونچی مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا در این باره گفت: این اداره کل با هدف اطلاع و دسترسی آسان اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد شهرداری و کلیه کارکنان علاقمند به آخرین قوانین و مقررات، نسبت به استخراج و دسته بندی مصوبات مجلس شورای اسلامی، هیئت وزیران و همچنین آراء هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مرتبط با حوزه مدیریت شهری اقدام نموده است.

وی با اشاره به لزوم اطلاع سریع و آسان مدیران شهری از آخرین قوانین و مقررات گفت: تردیدی نیست که یکی از ابزارهای مؤثر مدیران، آگاهی و اشراف بر قوانین و مقررات و آیین نامه های مربوطه است و مدیران شهری با اطلاع از قوانین و مقررات، ضمن بهره مندی از آنها در تدوین طرح ها و لوایح و همچنین آیین نامه و دستورالعمل ها می توانند مناسبات خود را با شهروندان و مدیریت شهری تنظیم و از اقدامات ناهماهنگ و غیرقانونی اجتناب کنند.

وی اضافه نمود: بنا داریم در فاز نخست از این پس به صورت منظم و در فواصل سه ماهه، این مستند ارزشمند و کاربردی را برای بهره مندی علاقمندان تدوین و منتشر نماییم و در فاز بعدی محتوای این بولتن در قالب یک سامانه در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1295

به "دسترسی آسان مدیران شهری به قوانین و مقررات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسترسی آسان مدیران شهری به قوانین و مقررات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید