رواق های حرم مطهر رضوی برای اسکان شبانه زائران افزایش یافت

به گزارش بازیکده، در آستانه رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت حضرت رضا (ع) رواق های حرم رضوی برای استراحت شبانه زائران افزایش یافت.

رواق های حرم مطهر رضوی برای اسکان شبانه زائران افزایش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مشهد، از شب رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا پایان ماه صفر به منظور بهره مندی هر چه بیشتر زائران از فضای حرم مطهر رضوی رواق های دارالمرحمه، دارالحجه و شیخ طوسی برای استراحت شبانه آقایان و رواق شیخ حر عاملی و رواق حضرت زهرا (س) نیز برای استراحت بانوان در نظر گرفته شده است.

از آنجا که عموم زائرانی که از راه دور و نزدیک در طول این ایام به مشهد مقدس مشرف می شوند، دوست دارند بیشترین بهره معنوی را از این مکان ملکوتی ببرند و در مدت حضور، بیشتر در حرم مطهر باشند، با دستور سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی این 5 رواق برای استراحت شبانه زائران در نظر گرفته شده است.

این رواق ها از ساعت 22 تا اذان صبح پذیرای زائران است و طی مدت حضور زائران برای استراحت در این رواق ها نیز انتظامات حرم مطهر رضوی برای رسیدگی به امور و حفظ امنیت بیشتر زائران در طول شب در این فضا ها گشت زنی خواهند کرد.

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 464

به "رواق های حرم مطهر رضوی برای اسکان شبانه زائران افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رواق های حرم مطهر رضوی برای اسکان شبانه زائران افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید