سولسشایر: نیمه اول مقابل کلچستر خوب بازی کردیم، منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است

به گزارش بازیکده، سرمربی نروژی شیاطین سرخ پس از پیروزی تیمش مقابل کلچستریونایتد گفت که تیمش آماده رویارویی با منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس است.

سولسشایر: نیمه اول مقابل کلچستر خوب بازی کردیم، منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در استادیوم اولداترافورد با نتیجه 3 بر صفر کلچستریونایتد دسته سومی (دسته چهارمی با احتساب لیگ برتر) را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس رسید، پس از این بازی گفت: به نظرم ما نیمه اول خوب بازی کردیم، اما موقعیت های زیادی به هدر دادیم. به نظرم ما نیمه اول مایل ها بهتر از نیمه دوم بازی کردیم. در چنین بازی هایی زدن گل اول خیلی مهم است چون بعد از آن فضای لازم به دست می آید و می توانید بازی روانتری از خود ارائه دهید. به نظرم در مجموع ما عملکرد خوبی از خود ارائه کردیم. کلچستر پیش از این مقابل تیم های کریستال پالاس و تاتنهام دروازه شان را بسته نگه داشته بودند و ما می دانستیم که کار سختی برای نفوذ به خط دفاعی آنها خواهیم داشت، اما روی اولین حمله ای که کلچستر داشت، بلافاصله ضدحمله زدیم و با به ثمر رساندن گل اول، اوضاع به سود ما تغییر کرد.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره رویارویی تیمش با منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس گفت: به نظرم روزهای (دو بازی رفت و برگشت) شگفت انگیزی را در منچستر شاهد خواهیم بود. منچسترسیتی بهترین تیم حال حاضر انگلیس است، اما ما با اعتماد به نفس به نیمه نهایی می رویم. ما برای منچسترسیتی احترام قائل هستیم و بعد از آخرین دربی منچستر هم گفتم که آنها بهترین تیم انگلیس هستند. به هر حال ما باید با سری بالا، بازی خودمان را ارائه دهیم و برای مصاف با منچسترسیتی آماده شویم. ما در بازی آخرمان به منچسترسیتی نشان دادیم که می توانیم برای آنها دردسرساز شویم. به نظرم دو بازی شگفت انگیز را شاهد خواهیم بود.

منچستریونایتد در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در تاریخ 17 دی پذیرای منچسترسیتی است و در تاریخ 8 بهمن در بازی برگشت در استادیوم اتحاد به مصاف شاگردان پپ گواردیولا می رود. برنده این بازی در فینال این رقابت ها به مصاف برنده ملاقات لسترسیتی - استون ویلا خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 544

به "سولسشایر: نیمه اول مقابل کلچستر خوب بازی کردیم، منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: نیمه اول مقابل کلچستر خوب بازی کردیم، منچسترسیتی بهترین تیم انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید