ضیایی در انتظار رای بازگشت به والیبال است

به گزارش بازیکده، صدیقه کعبی زاده در مصاحبه با خبرنگاران درباره نامه اعضا هیات رئیسه به وزیر ورزش و جوانان گفت: هیات رئیسه فدراسیون والیبال خواهان اجرای ماده 13 قانون اساسنامه فدراسیون های ورزشی هستند. در ماده 13 ذکر شده در صورت عزل، غیبت، کناره گیری و استعفا رئیس فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون امور را در دست گیرد. قاعدتا باید برای طالبی(نایب رئیس فدراسیون) حکم سرپرستی ابلاغ گردد. برای افشین داوری احترام بسیاری قائل هستیم اما خواسته هیات رئیسه رعایت ماده 13 اساس نامه فدراسیون ها ورزشی است.

ضیایی در انتظار رای بازگشت به والیبال است

صدیقه کعبی زاده در ادامه اضافه نمود: ضیایی به دنبال استفاده از راه حل قانونی و اعاده به خدمت است اما هنوز رایی صادر نشده و ممکن است در این هفته رای صادر گردد. وزارت ورزش نیز طی جلسه ای که با ضیایی داشته در جریان این امر است. اما چون 15 آذر انتها مهلت قانونی کار بازنشستگان بود وزارت ورزش سرپرست را معرفی کرد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه مهلت قانونی برای همه فدراسیون ها بوده چرا تاج همچنان به دنبال استفاده از ماده 60 است؟ گفت: این سوالی است که همه دارند! والیبال قانونمند است. ضیایی پیگیر کارهایش برای بازگشت است و احتمالا این هفته نتیجه تعیین خواهد شد. اما در حال حاضر درخواستِ هیات رئیسه، اعمال ماده 13 اساس نامه فدراسیون های ورزشی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 63

به "ضیایی در انتظار رای بازگشت به والیبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضیایی در انتظار رای بازگشت به والیبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید