غول ماشین سازی آمریکا دست به دامن شگفت انگیز ترین تکنولوژی روز جهان شد!

به گزارش بازیکده، زومیت نوشت: جنرال موتوروز اعلام نموده است که چت بات ChatGPT را به خودروهایش اضافه می نماید. این پروژه نتیجه همکاری جنرال موتورز با مایکروسافت است.

غول ماشین سازی آمریکا دست به دامن شگفت انگیز ترین تکنولوژی روز جهان شد!

جنرال موتورز، خودروساز بزرگ آمریکایی، در حال آنالیز ایده اضافه کردن ChatGPT به خودروهایش است. یکی از مدیران این خودروسازی در گفت وگو با رویترز از همکاری تجاری گسترده با مایکروسافت خبر داده است. مایکروسافت هم اکنون مالک 49 درصد از سهام OpenAI (شرکت خالق ChatGPT) است.

اسکات میلر، قائم مقام جنرال موتورز، هفته گذشته گفته بود که چت جی پی تی قرار است وارد همه چیز گردد. میلر بعلاوه اظهار داشت که رانندگان خواهند توانست ازطریق ChatGPT نحوه استفاده از قابلیت های مختلف خودرو را یاد بگیرند.

بر اساس گفته جنرال موتورز، ChatGPT قرار نیست صرفاً یک قابلیت تعیین به خودروهای این شرکت اضافه کند: اضافه شدن ChatGPT بدین معنی است که مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند خودروهای آینده شان بسیار توانمندتر و به طور کلی در زمینه بهره مندی از فناوری های نوظهور، جدیدتر باشد.

بعضی از منابع غیررسمی می گویند جنرال موتورز مشغول کار روی دستیار شخصی مجازی است. این دستیار بر پایه مدل های هوش مصنوعی استفاده شده در ChatGPT توسعه داده خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2166

به "غول ماشین سازی آمریکا دست به دامن شگفت انگیز ترین تکنولوژی روز جهان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول ماشین سازی آمریکا دست به دامن شگفت انگیز ترین تکنولوژی روز جهان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید