فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر

به گزارش بازیکده، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: رعد و برق عصر امروز در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان جان شهروند 40 ساله این شهر را گرفت.

فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر

جهانگیر دهقانی یکشنبه شب در گفتگو با ایرنا اضافه کرد: این شهروند در بیرون از محدوده شهری حین چرای گوسفندان خود به علت وقوع رعد و برق جان خود را از دست داد.

وی بیان نمود: با فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده، عصر امروز شدت بارش ها موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهرستان های جنوبی و مرکزی استان بوشهر شد و حتی در برخی منطقه ها سیل به راه انداخت.

دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش با 90 میلیمتر در لمبدان شهرستان دیر ثبت شده، ادامه داد: این بارش ها همچنین منجر به قطع موقت برق در شهر های کنگان و دیر شده بود که با تلاش نیرو های عملیاتی برق آن ها وصل شده است.

وی اضافه کرد: جهت ارتباطی شنبه - درویشی واقع در شهرستان دشتی هم به علت بارش شدید مسدود شده بود که پس از مدت کوتاهی رفع مسدودیت شد و تردد در این جهت جریان پیدا کرد.

دهقانی با اشاره به تداوم فعالیت سیستم ناپایدار جوی در استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به ادامه این ناپایداری تا روز دوشنبه مدیریت بحران استان بوشهر همچنان با هدف مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل واقع شده است.

دهقانی در ارتباط با زلزله 5.7 ریشتری شهر خشت استان فارس هم اظهار کرد: با وجود اینکه این زلزله در بسیاری ازمناطی شمالی و مرکزی استان بوشهر احساس شد، ولی خسارتی در پی نداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1665

به "فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید