مقاصد سفر مقرون به صرفه اروپایی و برترین زمان برای داشتن یک سفر تابستانی (تور ارزان اروپا)

به گزارش بازیکده، در این مطلب از مقاصد سفر ارزان برایتان می گوییم از شهرهایی در اروپا که این روزها در فهرست ارزان ترین مقاصد سفر جای گرفته اند و اتفاقا بسیار هم زیبا هستند. با فرا رسیدن فصل تابستان که مدارس تعطیل می شوند، برترین زمان و شرایط برای برنامه ریزی یک سفر نیز مهیا می گردد. اگر در ذهنتان برنامه ریزی نموده اید که به اروپا مسافرت کنید، راه های بسیاری برای صرفه جویی در هزینه ها و داشتن سفر ارزان وجود دارد. اما اولین قدم در این راه این است که بدانید چگونه در زمان مناسب در جای مناسب باشید. برای این کار، ما از سایت های مختلف اطلاعاتی را جمع آوری نموده ایم که در این مطلب به شما ارائه می کنیم. طبق تحقیقات اجرا شده ، گردشگران معمولا بیشتر به مرکز های اروپایی مانند لندن، پاریس و رم سفر می نمایند. سفر به خیلی از شهر های دیگر اروپا ارزان تر است. اما اگر خیلی علاقمند هستید که از این سه شهر بزرگ بازدید کنید، بهتر است برنامه مسافرت خود را برای ماه آگوست (اوت) بگذارید تا با برترین قیمت ها روبرو شوید.

مقاصد سفر مقرون به صرفه اروپایی و برترین زمان برای داشتن یک سفر تابستانی (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

راهکارهایی برای سفر ارزان

اگر در این ماه به اروپا سفر کنید، در مقایسه با ماه های ژوئن و ژوئیه ، هزینه هایتان نزدیک به 24 درصد کاهش پیدا می نمایند و سفر ارزان را تجربه خواهید کرد. اما از طرف دیگر، در این ماه ، خیلی از فروشگاه های مهم در این شهر ها تعطیل هستند. چرا که بیشتر اروپا در این ماه در تعطیلات به سر می برد. راه بهتری که برای صرفه جویی در هزینه ها به شما پیشنهاد می کنیم این است که به جاهای دیگر این قاره مسافرت کنید. در این مطلب شهر های اروپایی را به شما پیشنهاد می کنیم که ممکن است در حال حاضر در فهرست محبوب ترین مکان های گردشگری شما نباشند، اما در آینده ، وقتی فقط یک بار به این شهر ها سفر کنید در صدر فهرست شما قرار گیرند. همچنین اطلاعاتی در خصوص ارزان ترین ماه برای سفر و ایده آل ترین طرز مسافرت (گروهی، زوجی، خانوادگی، تکنفره و غیره) در اختیار شما می گذاریم. از قلم نیاندازید که می توانید در هزینه پرواز نیز صرفه جویی کنید. برای انجام این کار، تنها کافیست هشت تا ده هفته قبل از سفر، بلیط خود را رزرو کنید تا برترین تخفیف ها به شما ارائه گردد. هزینه های اضافی بعضی ایرلاین ها (که ممکن است همه چیز را در بر بگیرند؛ حتی انتخاب یک صندلی خاص در کابین هواپیما)، محدودیت های وزن بار (اگر تصمیم دارید با تعداد زیادی چمدان از خریدهایی که در طی سفر انجام داده اید به خانه برگردید) و هزینه های انتقال (زمانی که مجبورید به فرودگاه ثانویه سفر کنید) را نیز در نظر بگیرید. و مراقب باشید هزینه های مبهم و ویژه ایرلاین ها را نادیده نگیرید (مثلا زمانی که فراموش می کنید کارت پرواز خود را پرینت بگیرید و مجبور می شوید برای دوباره پرینت گرفتن از آن 30 دلار هزینه بپردازید.). نکته های دیگری برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارند که می توانید آنها را در مطلب پیش رو پیدا کنید. در ادامه اما تعدادی از این مقاصد سفر ارزان را معرفی خواهیم کرد ...

استکهلم

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئیه

برترین طریقه سفر : تکنفره

چرا به استکهلم سفر کنیم :

این شهر که یکی از مقاصد سفر ارزان ست، چنان فرهنگ کافه نشینی فوق العاده ای دارد که تنها کافیست در یک کافه بنشینید تا با یک مجله، یک ماگ قهوه و یک کاردموم بولر (انواع نان دارچین با هل فراوان، نان بسیار خوشمزه ای که تنها در سوئد پخته می گردد.) احساس کنید که از مردم همان منطقه هستید. سفر به استکهلم در ماه ژوئیه باعث می گردد بتوانید نسبت به ماه ژوئن که قیمت های تابستانی در بالاترین حد ممکن قرار دارند 16 درصد صرفه جویی هزینه داشته باشید و البته از روزهای بلند و آفتابی اسکاندیناوی لذت ببرید. در مدتی که در استکهلم به سر می برید، حتما به ساحل سر بزنید تا از ماهیگیران آنجا حلزون های صدف دار تازه بخرید. بنابراین از سفر ارزان به استکهلم، غافل نشوید.

پوزیتانو

برترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئن

برترین طریقه سفر : بصورت زوجی

چرا به پوزیتانو سفر کنیم :

این شهر یکی از مقاصد سفر ارزان است اما شما می توانید با اقامت در هتل بی نظیر لو سیرنوس که یک هتل با استانداردهای دنیای در استیل کاری و سرویس به گردشگران است، تمامی بودجه خود را خرج کنید. یا اینکه به جای ژوئیه در ماه ژوئن که قیمت ها پایین تر هستند به این شهر مجذوب کننده و تماشای سفر کنید، مقداری از این هزینه بالا جبران می گردد و سفر ارزان را تجربه می کنید.

پراگ

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئیه

برترین طرز سفر : گروهی

چرا به پراگ سفر کنیم :

ماه ژوئیه ماهی از سال است که هزاران واقعه فرهنگی در پراگ برگزار می گردد و این هشر را تبدیل به یکی از مقاصد سفر ارزان در اروپا می نماید. از فستیوال بزرگ جاز بوهمیا تا اجرایی از اپرای دون جیوانی موتزارت در همان سالن تئاتری که این اپرا برای اولین بار در سال 1787 اجرا شد. برای یک اقامت رویایی ، هتل زیبا و تازه بوهو را به شما پیشنهاد می کنیم. هتلی که با دکوراسیون داخلی سفید و طوسی ، بتازگی در مرکز شهر تاریخی پراگ افتتاح شده است. ضمناً در این زمان می توانید سفر ارزان به پراگ را هم تجربه کنید.

مادرید

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : گروهی

چرا به مادرید سفر کنیم :

اگر در ماه آگوست به این شهر سفر کنید، با دمای هوای بسیار گرم و بعضی فروشگاه های تعطیل روبرو می شوید زیرا شهر تبدیل به یکی از مقاصد سفر ارزان شده. اما در عوض می توانید در هزینه های خود نسبت به سفر در ماه ژوئن، 21 درصد صرفه جویی کنید و سفر ارزان را تجربه. خبر خوب این است که اگر در برنامه ریزی سفر از هوش خود بهره ببرید، هیچ کدام از این نکات منفی جلوی خوشگذرانی شما را نمی گیرند. برای مثال، موزه هایی مانند موزه پرادو در این ماه تعطیل نیستند و نسبت به فروشگاه ها شلوغی کمتری دارند (و البته دستگاه های تهویه بیشتر). همچنین تقریبا همواره و به هر طرف که روی برگردانید ، می توانید برای خنک کردن خود، نوشیدنی خنک سانگریا و سوپ سرد و خوشمزه گازپاچو سفارش دهید.

فلورانس

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : سفر زوجی

چرا به فلورانس سفر کنیم :

اگر تابحال در زندگی تان به نوک ساختمان دومو (یک کلیسای ایتالیایی) نرفته اید و از ارتفاع 375 متری یک شهر با سقف های سفالی را تماشا نگرده اید، اصلا زندگی ننموده اید. حتما برنامه ریزی کنید که یک آخر هفته بسیار رمانتیک را در روستاهای توسکانی ایتالیا (حوالی فلورانس) در حال مزه کردن نوشیدنی های خوشمزه و پیک نیک های بسیار رمانتیک روی تپه های زیبا بگذرانید. اما قبل از آن، چندین روز از تعطیلات خود را در شهر صمیمی و دوست داشتنی فلورانس سر کنید. در هر حال، سفر کردن به فلورانس در ماه آگوست این امتیاز بزرگ را دارد که نسبت به سفر در ماه گران ژوئن، در 24 درصد هزینه ها پس انداز خواهید کرد و سفر ارزان را به شما هدیه می نماید.

کراکو

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئیه

برترین طرز سفر : تک نفره

چرا به کراکو سفر کنیم :

بعد از سال ها دور بودن از اخبار، دومین شهر بزرگ لهستان دوباره به مرکز توجه دنیایان بازگشته و حتی در فهرست ده شهر برتر دنیا به انتخاب یکی از سایت های مشهور گردشگری قرار گرفته است و یکی از مقاصد سفر ارزان در اروپا. این تغییر و تحول اساسی در کراکو مدیون نسل جوانیست که با افکار خلاق خود، انرژی و جوش و خروش جوانی خود را در روح ساختمان های قرون وسطایی شهر دمیده اند. خوشبختانه معماری باشکوه این شهر از جنگ دنیای دوم جان سالم به در برده است و شاید بزرگ ترین دلیل این بقاء ، آن باشد که اغلب حمله های هوایی به این شهر در این جنگ خانمان سوز شکست خوردند.

برلین

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : گروهی

چرا به برلین سفر کنیم :

هیچ کس نمی تواند درک کند که چرا سفر به برلین در ماه آگوست انقدر به صرفه است و مناسب برای سفر ارزان. دقیقا برعکس سایر مرکز ها که در تعطیلات کامل به سر می برند، این ماه یکی از شلوغ ترین و پر انرژی ترین ماه های برلین است. در این ماه می توانید بلیط فستیوال های بین المللی آب جو و پایکوبی را تهیه کنید. دو فستیوال بین المللی که جمعیت زیادی را از اروپا به سوی خود می کشانند. همچنین می توانید در هتل داس است و که محبوب ترین ساختمان این شهر از نظر طراحی محسوب می گردد اقامت کنید تا یکی از برترین سفرهای عمرتان را تجربه کنید. درنتیجه برلین هم در بین فهرست مقاصد سفر ارزان ما قرار می گیرد.

ادینبورگ

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئن

برترین طرز سفر : گروهی

چرا به ادینبورگ سفر کنیم :

ماه آگوست، ماه فستیوال ها در شهر ادینبورگ است. در این ماه ، تقویم شهر ادینبورگ پر از همایش ها و اتفاقات جالب است، درست مانند اتاق های هتل های این شهر که همه پر هستند. سفر به این شهر در ماه ژوئن، با وجود این که هزاران کار برای انجام دادن و لذت بردن وجود دارد، نزدیک به 29 درصد در هزینه های شما صرفه جویی می نماید و سفر ارزان را به شما هدیه. برای مثال، بعد از این که از تمامی جاذبه های گردشگری اصلی این شهر تماشا نموده اید، می توانید یکراست به خیابان زیبا و چشم نواز ویکتوریا بروید. خیابان پرپیچ و خم سنگفرش شده ای که از پل جورج چهارم شروع می گردد و برترین چای فروشی شهر کات تی سارک در آن قرار گرفته است. (حتما از چای سیاه بلو لیدی با اسانس گریپ فروت خرید کنید که می تواند برترین سوغاتی برای عزیزانتان باشد.)

دوبرونیک

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئن

برترین طرز سفر : خانوادگی

چرا به دوبرونیک سفر کنیم :

در حالی که مشهور ترین شخصیت های اروپایی، تابستان خود را در اطراف سواحل دالماتیان و روی کشتی های خصوصی می گذرانند، شما می توانید زندگی فوق العاده ای را در این شهر ساحلی باشکوه تجربه کنید. در هتل 19 اتاقه پوچیچ پلس اقامت کنید، برای شنا به یکی از سواحل بکر و دست نخورده شهر بروید و در هنگام غروب، کنار دیوارهای قلعه قرون وسطایی شهر قدم بزنید. اگر متعجب شده اید که چرا ساختمان های تاریخی این شهر چنین آشنا بنظر می آیند، باید به اطلاعتان برسانیم که قسمت هایی از سریال بازی تاج و تخت در شهر قدیم دوبرونیک فیلمبرداری شده است. بنابراین حتما به این شهر که یکی از ارزان ترین مقاصد سفر برای داشتن سفر ارزان است، سفر کنید.

بروژ ، بلژیک

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : ژوئیه

برترین طرز سفر : بصورت زوجی

چرا به بروژ سفر کنیم :

این شهر یکی از مقاصد سفر ارزان در اروپاست. زمانی که معماری قرن سیزدهمی شهر بروژ که آن را به یکی از مجذوب کننده ترین مکان های گردشگری روی زمین تبدیل نموده است تماشا می کنید ، احساس خواهید کرد که وارد داستان های شاه پریان شده اید. اگر می خواهید ذره ای از آثار مدرنیته را در این شهر زیبا و قدیمی ببینید، در هتل ون کلیف اقامت کنید. این ساختمان 700 ساله که زمانی محل زندگی خانواده افسانه ای ون کلیف بوده است، هم اکنون به یک هتل کوچک تبدیل شده که طراحی غیر قابل پیش بینی آن را می توان به ترکیبی آشوبگرانه از رنگ ها و نقش های لایه لایه تشبیه کرد. درضمن بروژ یکی از ارزان ترین مقاصد سفر در اروپاست برای داشتن سفر ارزان اما در عین حال مجذوب کننده.

بارسلونا

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : خانوادگی

چرا به بارسلونا سفر کنیم :

شهر بارسلونا در سرتاسر تابستان گران است اما با این حال در ماه های سرد، یکی از ارزان ترین مقاصد سفر در اروپاست. با این وجود، در ماه آگوست، برترین قیمت ها در برابر شما قرار می گیرند، در حالی که در ماه های ژوئن و ژوئیه ، هزینه هایتان سه درصد افزایش پیدا می نمایند. می توانید در منطقه LEixample با ساختمان های فوق العاده و بی نظیر طراحی شده به وسیله آنتونی گائودی مشهور پرسه بزنید و سر از بازار لابوکریا در بیاورید تا با هزینه بسیار کم، یک غذای خوشمزه اسپانیایی بخورید. و در آخر، در هتل کازا بونای Casa Bonay که بدون شک، خوش استیل ترین هتل تازه شهر بارسلوناست به خواب ناز فرو روید.

آمستردام

ارزان ترین ماه برای سفر : ژوئیه

برترین طرز سفر : گروهی

چرا به آمستردام سفر کنیم :

برای زوج های رمانتیک، گشت زدن روی قایق در کانال های آب آمستردام بسیار آرامش بخش است. اما این شهر برای گردشگرانی که به صورت گروهی سفر می نمایند، هزاران نکته عالی دیگر برای عرضه کردن دارد، مثل اینکه، یکی از ارزان ترین مقاصد سفر در اروپاست. شما می توانید از موزه هایی با کلاس دنیای مانند موزه Rijksmuseum (که یک رستوران فوق العاده و تازه نیز در آن افتتاح شده است.) تماشا کنید، در هتل های خیلی شیک مانند هتل هوکستون اقامت کنید و برای یک خرید ایده آل و رویایی به منطقه خیابان های Nine بروید.

دوبلین

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : خانوادگی

چرا به دوبلین سفر کنیم :

آیا واقعا مرکز گنیس در دنیا، برای خانواده ها مناسب است و یکی از ارزان ترین مقاصد سفر !؟ باور کنید همینطور است. مهم ترین دلیلش این است که بزرگ ترین پارک شهری اروپا در غرب پایین شهر دوبلین قرار گرفته است. این پارک که 6 میلیون متر مربع مساحت دارد، پارک فونیکس Phoenix Park نامیده می گردد و شامل تعدادی باغ بزرگ ، بلوارهای درختی، باغ وحش و چایخانه است. دوبلین همچنین دارای یک موزه و یک آکواریوم بزرگ برای بچه هاست. و در آخر، حتما در قلعه اشفورد Ashford Castle اقامت کنید. چرا که در این قلعه، با همه (حتی بزرگسالان) مانند پادشاهان و شاهزادگان پذیرایی می گردد.

لیسبون

ارزان ترین ماه برای سفر به این شهر : آگوست

برترین طرز سفر : بصورت زوجی

چرا به لیسبون سفر کنیم :

همواره هر گاه در خصوص شهر های اروپایی ارزان صحبت می گردد، از لیسبون به عنوان یکی از برترین ها نام برده می گردد و یکی از ارزان ترین مقاصد سفر در اروپا. اما مجذوب کنندهیت این شهر فقط بخاطر ارزان بودن آن نیست. لیسبون همچنین بخاطر هزاران هنرمندی که هر روزه در حال اجرا تغییرات مدرن روی لباس های سنتی آن شهر هستند (منظورمان کلاه ها، کفش ها و جواهرات است.) به کعبه آمال و آرزوهای طراحان بدل شده است. این نکته را بدانید که ماه ژوئن ، گران ترین ماه تابستان برای سفر به لیسبون است، در حالی که سفر به این شهر در ماه آگوست، 14 درصد ارزان تر تمام می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2151

به "مقاصد سفر مقرون به صرفه اروپایی و برترین زمان برای داشتن یک سفر تابستانی (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد سفر مقرون به صرفه اروپایی و برترین زمان برای داشتن یک سفر تابستانی (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید