هوش مصنوعی برای رسیدن به فضا یاری می نماید

به گزارش بازیکده، یک شرکت آمریکایی در کوشش است تا با یاری ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی موشک های پرینتر سه بعدی فراوری کند که راه را برای ارسال انسان به ماه هموار می نماید.

هوش مصنوعی برای رسیدن به فضا یاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ربات های غول پیکر که توسط هوش مصنوعی طراحی شده اند به موشک های پرینتر 3 بعدی یاری می نمایند تا انسان به فضا برسد.

به تازگی بعضی از شرکت ها در ساخت موشک های فضایی خود از پرینت سه بعدی استفاده می نمایند؛ فراوری موشک با پرینتر سه بعدی که یکی از پیشرفت های مهم صنعت پرینت سه بعدی به حساب می آید قرار است راه را برای ارسال انسان به ماه فراهم کند.

یک استارتاپ آمریکایی امیدوار است که موشک هایی را برای ارسال به مدار و سیارات دیگر فراوری کند و از این طریق شرایط پژوهش در فضا هموار گردد.

بنیانگذار Relativity Space ادعا می نماید که آنها بزرگ ترین چاپگر 3 بعدی در دنیا را دارند؛ این شرکت میخواهد نخستین موشک خود را در سال 2021 پرتاب کند.

پروژه اولیه این شرکت Terran-1 نامگذاری شده است، موشکی با ارتفاع 100 پا که در ابتدا ماهواره هایی با حداکثر 2800 پوند را به مدار زمین می برد.

این شرکت در حال آموزش هوش مصنوعی است تا بتواند بر روند چاپ نظارت کند تا درنهایت موشک های ساخته گردد که برای ارسال به مریخ و دیگر مناطق مناسب باشد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 427

به "هوش مصنوعی برای رسیدن به فضا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی برای رسیدن به فضا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید