هکتور بیرین تا انتها فصل خانه نشین شد

به گزارش بازیکده، دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو ممکن است تا 9 ماه قادر به بازگشت به میادین نباشد.

هکتور بیرین تا انتها فصل خانه نشین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان انگلیس، نتیجه تصوبربرداری های اجرا شده از پای هکتور بیرین نشان می دهد مصدومیتی که شنبه شب در دربی لندن مقابل چلسی گریبان دفاع راست اسپانیایی آرسنال را گرفت نه تنها او را تا انتها فصل خانه می نماید، بلکه امکان دارد که تا 9 ماه آینده به او اجازه بازگشت به میادین را ندهد. معاینات اجرا شده روی زانوی پای بیرن نشان می دهد که او از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شده است و امکان دارد که برای مداوای این مصدومیت زیر تیغ جراحان برود.

بیرین 23 ساله در دقیقه 70 بازی تیمش مقابل چلسی پس از برخوردی که با راس بارکلی داشت، درد شدیدی در زانوی خود احساس کرد و بعد از آن مجبور به ترک میدان شد. با این حال پزشکان باشگاه مجبور بودند تا روز دوشنبه صبر نمایند تا ورم به وجود آمده در زانوی او فروکش کند و میزان دقیق مصدومیت وی را آنالیز نمایند.

با وجود مصدومیت بیرین، اونای امری، سرمربی آرسنال خرید دفاع راست جدید در پنجره ژانویه را رد نموده است و ظاهراً میخواهد به اینسلی میتلند نیلز و استفان لیشت اشتاینر اعتماد کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 89

به "هکتور بیرین تا انتها فصل خانه نشین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هکتور بیرین تا انتها فصل خانه نشین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید