پهپاد بالنی با نیروی محرکه مافوق صوت حرکت می کند

به گزارش بازیکده، پهپادهای مجهز به پره پر سروصدا و پرمصرف هستند، اما بالن ها برای فیلمبرداری و گشت زنی گزینه های مناسب تر هستند و یک فناوری تازه حرکت آنها را تسهیل کرده است.

پهپاد بالنی با نیروی محرکه مافوق صوت حرکت می کند

شرکت ژاپنی ان تی تی دوکومو بالن هایی را تولید کرده که از نیروی محرکه مافوق صوت برای حرکت سریع تر، کم سروصدا و کم هزینه استفاده می کنند.

افزایش تولید و استفاده از پهپادهای عادی که پره های چرخان تیزی دارند، خطری فزاینده برای افراد، حیوانات، اشیا و سایر پهپادها محسوب می شود. فناوری های ابداع شده برای جلوگیری از برخورد در برخی مواقع دقیق عمل نمی کنند و این امر موجب خسارت می شود.

اما در بالن پهپادی دیگر خبری از تیغه نیست. این بالن پر از هلیوم است و به راحتی در فضا باقی می ماند. دوربینی که در پایین این بالن نصب شده به آن امکان عکاسی و فیلم برداری می دهد، یا اگر خود پهپاد خود سوژه فیلم برداری باشد، مملو از ای ای دی های رنگارنگ می شود تا مجذوب کننده تر به نظر برسد.

در دو طرف این بالن دو ماژول پیشرانه مافوق صوت نصب شده که ارتعاشات کوچکی را با هدف متلاطم کردن هوا به وجود می آورد و بالن از این طریق به سادگی به سمت چپ، راست، جلو، عقب، بالا یا پایین حرکت داده می شود. عرضه این محصول از مارس سال 2022 آغاز شده و قیمت آن هنوز تعیین نیست.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1832

به "پهپاد بالنی با نیروی محرکه مافوق صوت حرکت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پهپاد بالنی با نیروی محرکه مافوق صوت حرکت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید