آینده نگری به سبک سامسونگ

به گزارش بازیکده، سامسونگ علام نموده میخواهد به زودی شرکت Zhilabs را بخرد. شرکتی که بخاطر فعالیت در حوزه تحلیل خدمات و شبکه های مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) شناخته می گردد.

آینده نگری به سبک سامسونگ

هدف از خرید این شرکت توسعه فعالیت های تحقیقاتی سامسونگ در حوزه 5G عنوان شده است تا زمینه لازم برای هماهنگی کامل خدمات اتوماسیون و تحلیل شبکه متناسب با تجربه کاربری در جهانی 5G فراهم گردد.

یانگکی کیم، رییس بخش شبکه های تجاری سامسونگ می گوید:

5G امکان عرضه خدماتی بی سابقه را فراهم می نماید که در نتیجه آنها، ترافیک داده ای بصورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد نمود. به همین علت احتیاج به ابزارهای تحلیل شبکه هوشمند و اتوماسیون بسیار حیاتی خواهد بود.

خرید شرکت Zhilabs به سامسونگ یاری خواهد نمود تا این احتیاج را برآورده نموده و عرضه برترین خدمات ممکن به تک تک کاربران را تضمین کند.

خوان راونتوس، مدیرعامل شرکت Zhilabs هم می گوید:

فناوری نسل پنجم، جهانی ارتباطات را متحول خواهد نمود. اما این تحول تنها زمانی پیروز خواهد بود که بتوان کیفیت شبکه های انتقال اطلاعات را مقدار گیری و بهینه سازی کرد. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم به خانواده سامسونگ الکترونیکس بپیوندیم و با فناوری و محصولات نرم افزاری خودمان، چیزی به مجموعه کنونی خدمات عرضه شده به وسیله سامسونگ اضافه کنیم.

بر اساس قرارداد، مالکیت شرکت Zhilabs بصورت کامل به سامسونگ منتقل خواهد شد اما این شرکت به شکل مستقل و تحت مدیریت خودش کار خواهد نمود. سامسونگ کوشش می نماید با ترکیب توانایی های این دو شرکت، فناوری پیشرفته ای را برای متحول ساختن جهان در انتقال از نسل چهارم به نسل پنجم اینترنت عرضه کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2128

به "آینده نگری به سبک سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده نگری به سبک سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید