اجراهای چهارمین روز از جشنواره آیینی و سنتی اعلام شد

به گزارش بازیکده، تهران (پانا) - بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی در چهارمین روز برگزاری، میزبان چهارده اثر نمایشی در بخش های مختلف است.

اجراهای چهارمین روز از جشنواره آیینی و سنتی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، 5 نمایش در بخش صحنه ای و 9 اثر در بخش میدانی، آدینه 19 آذر ماه در چهارمین روز از بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اجرا خواهد شد.

نمایش کاش چشم نمی دید نوشته مهدی صفاری نژاد و کار فرزاد لباسی از همدان ساعت 15، نمایش ارغوانی به نویسندگی و کارگردانی سجاد کمک فیروزآبادی از تهران ساعت 16، نمایش پری نوشته خیراله تقیانی پور و کار احسان جانمی از اصفهان ساعت 17، نمایش راز عروسک به نویسندگی داود فتحعلی بیگی و کارگردانی ثریا امینیان از شهرکرد ساعت 18 و نمایش عروس فراری نوشته و کار جواد انصافی از تهران ساعت 19، به وسیله سامانه های تیوال و تلویزیون تئاتر ایران به شکل پخش آنلاین اجرا خواهند شد و به مدت 24 ساعت از زمان اعلام شده، تماشای این نمایش ها برای علاقمندان به صورت رایگان امکان پذیر است.

بعلاوه در این روز، نمایش خیمه شب بازی بارگاه سلیم خان کاری از گروه خمسه ای از تهران ساعت 15:30 با مدت زمان 30 دقیقه، نمایش تکم اوینی نوشته حسین عباسی نیا و کار حمیدرضا قزلباش از زنجان ساعت 16 با مدت زمان 30 دقیقه، نمایش داله مزا نوشته محمدرضا جعفری لفوت و کار میلاد حسین زاده از آستانه اشرفیه ساعت 16:30 با مدت زمان 35 دقیقه و شبیه خوانی رزم سهراب و گردآفرید به شبیه گردانی علی عزیزی از گرمسار ساعت 17:30 با مدت زمان 70 دقیقه در پهنه فرهنگی هنری رودکی اجرا می شوند.

چهارمین روز از جشنواره، تماشاخانه سنگلج از ساعت 18:30 تا 20 میزبان نقالی زال و رودابه کار کیمیا یعقوبی از تهران، پیش پرده عکاس باشی کار داود داداشی و علی فتحعلی از تهران، نقل موسیقی مقامی از گیلان و نقالی نقل باربد کار پریسا سیمین مهر و حسین ولی نژاد از تهران و شیروان است.

بر این اساس نمایش مبارک نوشته و کار محمد حاجی محمدی ساعت 11 در ایستگاه مترو تئاترشهر و ساعت 16:30 در ایستگاه مترو جهاد اجرا خواهد شد.

اختتامیه بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی 21 آذر ماه ساعت 18 در تالار وحدت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1970

به "اجراهای چهارمین روز از جشنواره آیینی و سنتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجراهای چهارمین روز از جشنواره آیینی و سنتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید