اسناد جنگل خواری 45 قاضی سابق گرگان به رئیس قوه قضائیه ارائه می گردد

به گزارش بازیکده، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان از جمع آوری اسناد جنگل خواری 45 قاضیی سابق گرگان اطلاع داد و اظهار داشت که این اسناد به زودی به رئیس قوه قضائیه ارائه می گردد.

اسناد جنگل خواری 45 قاضی سابق گرگان به رئیس قوه قضائیه ارائه می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پیگیری دانشجویان و اعضای قرارگاه شهید احمدی روشن استان گلستان درباره زمین خواری های مناطق جنوبی و اراضی جنگلی این استان به دستگاه قضایی رسیده بود و در همان زمان در جلسه ای قرار شد که اسناد این مساله را در اختیار دادگستری گلستان قرار دهند.

اکنون و با گذشت حدود 5 ماه از آن جلسه، اکنون محمد شاهکوهی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان اعلام نموده است که اسناد تصرف اراضی جنگلی توسط 45 نفر از قضات سابق گرگان را آماده نموده و قرار است به زودی به رئیس قوه قضاییه ارائه دهد.

شاهکوهی در توییتر خود نوشته است که 45 نفر از قضات سابق دادگستری گرگان 2 هکتار از اراضی جنگلی را قطعه بنده نموده و برای آن سند مالکیت می گیرند.

به گفته شاهکوهی این افراد نه رأی رسمی دادگاه را قبول دارند و نه رأی دیوان عالی کشور، به بخش نامه رئیس قوه قضاییه هم وقعی نمی نهند و حتی از نظر رهبر انقلاب هم تمکین نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 537

به "اسناد جنگل خواری 45 قاضی سابق گرگان به رئیس قوه قضائیه ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد جنگل خواری 45 قاضی سابق گرگان به رئیس قوه قضائیه ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید