اقامتی مقرون به صرفه در هاستل های معروف استانبول

به گزارش بازیکده، استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است. این شهر زیبا به دلیل داشتن کاخ های مجذوب نماینده، مساجد معروف، منظره ها طبیعی بی نظیر و تاریخ پرشکوهش در سال های اخیر به مقصدی مجذوب نماینده برای ایرانیان تبدیل شده است. اما بسیاری از مسافران استانبول ماجراجویانی هستند که سعی می نمایند هزینه های سفرشان به این شهر را کاهش دهند. قطعا یکی از راه های صرفه جویی در هزینه های سفر، اقامت در هاستل است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید سفری مقرون به صرفه به استانبول را تجربه کنید با خبرنگاران همراه باشید زیرا در ادامه برترین هاستل های استانبول را معرفی می کنیم.

اقامتی مقرون به صرفه در هاستل های معروف استانبول

1.هاستل چیرز - Cheers Hostel - هاستل های استانبول

هاستل چیرز (Cheers Hostel) یکی از برترین هاستل های استانبول است که توانسته امتیاز بالایی را از مسافران بگیرد. این هاستل کوچک در سایت های معروفی مانند بوکینگ، تریپ ادوایزر و هاستل ورلد جزو پرامتیازترین هاستل های استانبول است. هاستل چیرز با ظاهری زیبا و رنگارنگ 9 اتاق متنوع دارد. این اتاق ها به صورت ده تخته مختلط، چهار تخته، چهار تخته مخصوص بانوان، دو تخته لوکس، دو تخته فوق لوکس، تک تخته لوکس و سه تخته هستند و مسافران می توانند براساس سلیقه خود در یکی از آن ها اقامت داشته باشند. اتاق های این هاستل با توجه به نوع اتاق و امکانات قیمت های متفاوتی دارند.

آدرس هاستل چیرز استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، محله المدار، خیابان مسجد زینب سلطان، پلاک 21

2.هاستل هانچی - Hanchi

هاستل هانچی(Hanchi) یکی دیگر از برترین هاستل های استانبول است که در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هاستل به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های شهر استانبول دارد و مسافران به راحتی می توانند به مکان های دلخواهشان سر بزنند. هاستل هانچی 5 اتاق مختلف شامل اتاق دو تخته، اتاق دو تخته لوکس، اتاق چهار تخته، اتاق شش تخته مخصوص بانوان و اتاق شش تخته مختلط دارد. این اتاق هاچشم انداز زیبایی به شهر و باغ دارند. بعلاوه در فضای لابی این هاستل هم تفریح هایی مانند فوتبال دستی و دارت برای مسافران در نظر گرفته شده است.

آدرس هاستل هانچی استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، محله المدار، خیابان سامسا 11

3.هاستل بیگ اپل - Big Apple Hostel - هاستل های استانبول

هاستل بیگ اپل(Big Apple Hostel) جزو برترین هاستل های استانبول است که در مرکز شهر استانبول و محله فاتیح واقع شده است. این هاستل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های شهر دارد و همین ویژگی در کنار خدمات خوب توانسته رضایت مسافران را جلب کند. هاستل بیگ اپل دارای شش اتاق است، از جمله این اتاق ها می توان به اتاق های سیگار ممنوع(برای افراد حساس)، اتاق دو نفره، اتاق سه تخته لوکس، اتاق مختلط، اتاق مخصوص بانوان، اتاق مخصوص آقایان و اتاق شش تخته مختلط اشاره نمود. اتاق های دو تخته و سه تخته صبحانه رایگان و امکانات بیشتری دارند و هزینه اقامت در آن ها هم بیشتر از اتاق های دیگر است.

آدرس هاستل بیگ اپل استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، خیابان آکبیییک، خیابان بایرام فیرین، پلاک 12

4.مهمانخانه آگورا - Agora Guesthouse

مهمانخانه آگورا(Agora Guesthouse) یکی دیگر از برترین هاستل های استانبول است که دسترسی مناسبی به جاذبه های این شهر زیبا دارد. این هاستل شیک چندین اتاق مختلف دارد، از جمله این اتاق ها می توان به اتاق با تخت دو نفره دارای ویو باغ یا بدون ویوی باغ، اتاق دو تخته، اتاق ده تخته مختلط، اتاق ده تخته مخصوص بانوان و اتاق چهار تخته اشاره نمود. بعلاوه بعضی از اتاق های این هاستل سیگار ممنوع بوده و برای افرادی که به سیگار حساسیت دارند در نظر گرفته شده اند. به طور کلی امکانات و هزینه اتاق های هاستل آگورا با یکدیگر متفاوت هستند و مسافران می توانند براساس انتظارات و بودجه خود تخت و اتاق موردنظر را برای اقامت انتخاب نمایند.

آدرس مهمانخانه آگورا استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، خیابان آکبییک، خیابان امیرال تفدیل، پلاک 6

5.هاستل نوبل - Nobel Hostel - هاستل های استانبول

هاستل نوبل(Nobel Hostel) یکی از هاستل های مقرون به صرفه با دسترسی مناسب در شهر استانبول است. اتاق های این هاستل شامل اتاق های چهار تخته تا هشت تخته و اتاق ها اختصاصی با تخت دو نفره و سه تخته هستند. هاستل نوبل در خیابان سلطان احمد واقع شده و امکاناتی مانند صبحانه، وای فای پرسرعت رایگان، سرویس فرودگاهی، پارکینگ، گاوصندوق و کمد وسایل دارد.

آدرس هاستل نوبل استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، خیابان میرمحمد آقا، پلاک 16

6.هاستل و مهمانخانه باهائوس - Bahaus Guesthouse Hostel

هاستل و مهمانخانه باهائوس(Bahaus Guesthouse Hostel) هم جزو برترین هاستل های استانبول است که در مرکز این شهر واقع شده است. این هاستل دسترسی بسیار خوبی به مسجد آبی و دیگر جاذبه های شهر دارد و امکاناتی مانند تهویه هوا، پارکینگ اختصاصی و صبحانه رایگان را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. هاستل باهائوس دارای سه نوع اتاق دو تخته، هشت تخته و چهارده تخته است که هزینه ها و امکانات آن ها با یکدیگر فرق دارند. از نکات منفی این هاستل می توان به مختلط بودن همه اتاق ها اشاره نمود. پس اگربه دنبال اتاق هایی مخصوص خانم ها یا آقایان هستید باید هاستل دیگری را انتخاب کنید. اما از نظر تمیزی و شیک بودن اتاق ها و امکانات ارائه شده هاستل باهائوس توانسته رضایت مسافران را به خوبی جلب کند.

آدرس هاستل و مهمانخانه باهائوس استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، خیابان آکبییک، خیابان بایرام فین، پلاک 7

7.هاستل تون - Tune Hostel

هاستل تون(Tune Hostel) یکی دیگر از پرطرفدارترین و برترین هاستل های استانبول است که در خیابان فاتح قرار گرفته است. اتاق های این هاستل از دو تا ده تخت متغیر بوده و در میان آن ها اتاق هایی ویژه آقایان و بانوان هم موجود هستند. بعلاوه در هاستل تون اتاق هایی خانوادگی با ظرفیت پنج نفر، اتاق با تخت دو نفره دارای حمام اختصاصی یا مشترک و اتاق چهار تخته با حمام اختصاصی یا مشترک هم وجود دارند که مسافران در صورت تمایل می توانند از آن ها استفاده نمایند. از امکانات این هتل می توان به وای فای پرسرعت رایگان، اجاره ماشین، تراس، پارکینگ و صبحانه اشاره نمود.

آدرس هاستل تون استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، محله المدار، خیابان جاتالچشمه، پلاک 42/3

8.هاستل استانپولی - Stanpoli Hostel - هاستل های استانبول

هاستل استانپولی(Stanpoli Hostel) به دلیل تمیز و مجلل بودن در بین مسافران ایرانی بسیار محبوب است. این هاستل در مرکز شهر استانبول واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های شهر دارد. اتاق های این هتل شامل اتاق های دو نفره و اتاق های دو تخته مجهز به تلویزیون ال سی دی، اتاق های چهار تخته مختلط، شش تخته مخصوص بانوان و شش تخته مختلط هستند. همگی این اتاق ها سیستم تهویه دارند. بعلاوه از دیگر امکانات هاستل استانپولی می توان به صبحانه رایگان، وای فای پرسرعت رایگان، اتاق های ضدصدا و کمد اشاره نمود.

آدرس هاستل استانپولی شهر استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، نزدیک ایاصوفیه کوچک، خیابان یگن، پلاک 5/7

9.هاستل سکند هوم - Second Home Hostel - هاستل های استانبول

هاستل سکند هوم(Second Home Hostel) هم جزو برترین هاستل های استانبول است. این هاستل دسترسی خوبی به جاذبه های شهر دارد و مسافران از نظر رفت و آمد در شهر مسئله ای نخواهند داشت. در هاستل سکند هوم بعضی از اتاق ها بدون حمام هستند، این اتاق ها قیمت پایین تری نسبت به دیگر اتاق های هاستل دارند. اتاق های این هاستل شامل اتاق با تخت دو نفره حمام دار و بدون حمام، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و اتاق شش تخته مخصوص بانوان هستند. از امکانات هاستل سکند هوم می توان به تراس، تهویه، صبحانه رایگان، وای فای رایگان و گاوصندوق اشاره نمود.

آدرس هاستل سکند هوم استانبول: ترکیه، استانبول، فاتح، سلطان احمد، محله هوکاپاشا، خیابان ابوسود، پلاک 19

10.هاستل استقلال نو - Istiklal Hostel New

هاستل استقلال نو(Istiklal Hostel New) یکی دیگر از برترین هاستل های استانبول است. اغلب اتاق های این هاستل دارای حمام اختصاص و دستگاه قهوه جوش بوده و تعدادی از اتاق ها هم فضایی برای نشستن و استراحت دارند. در این هاستل می توانید دوچرخه اجاره کنید و شهر را با این وسیله بگردید. از اتاق های این هتل می توان به اتاق های چهار تخته مختلط، چهار و شش تخته مخصوص بانوان، ده تخته مختلط، اتاق لوکس دو نفره، اتاق سه تخته و اتاق لوکس چهار تخته اشاره نمود. تعدادی از امکانات هاستل استقلال نو هم شامل اتاق خانواده، صبحانه، پارکینگ، وای فای پرسرعت رایگان و امکان ورود حیوانات خانگی هستند.

جمع بندی درباره هاستل های استانبول

در این مقاله 10مورد از معروف ترین و برترین هاستل های استانبول را معرفی کردیم. اگر علاقه مند هستید سفری مقرون به صرفه به این شهر داشته باشید پیشنهاد می کنیم هاستل ها را برای اقامت انتخاب کنید. برای یافتن مناسب ترین هاستل در استانبول می توانید سری به سایت های رزرو هاستل بزنید و با مطالعه امکانات و نظرات مسافران قبلی درباره این اقامتگاه ها، اتاق و تخت موردنظر خود را رزرو کنید. در انتها امیدواریم از اقامت در هاستل های استانبول و سفر به این شهر لذت ببرید و با خاطره ای خوش به خانه برگردید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2268

به "اقامتی مقرون به صرفه در هاستل های معروف استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی مقرون به صرفه در هاستل های معروف استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید