امید عالیشاه: هدف مان حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیاست خبرنگاران

به گزارش بازیکده، امید عالیشاه می گوید پرسپولیس سال جاری هم کوشش می کند برای سومین بار فینالیست آسیا گردد

امید عالیشاه: هدف مان حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیاست خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امید عالیشاه که همراه یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات پرسپولیس و الوحده امارات در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت در مورد این ملاقات، گفت: به خاطر طرفداران باید کوشش زیادی کنیم تا با کسب نتایج لازم مانند سال گذشته آن ها را خرسند کنیم. طبیعی است که به حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان فکر می کنیم. بازیکنان می دانند که در چه مسابقاتی بازی می نمایند و بدون تکبر کوشش خود را انجام می دهند تا تیم پیروز گردد.

عالیشاه اضافه نمود: هدف ما حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیا است، اما باید پله پله پیش رویم و طرفداران را خرسند کنیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس افزود: طرفداران ما به ما انرژی مضاعفی می دهند و بازیکنان ما خوب می دانند در چه تیم بزرگی بازی می نمایند. در این سه سال اخیر نه تنها در لیگ قهرمانان بلکه در لیگ ایران هم نتایج خوبی گرفتیم و چهار سال است به صورت متوالی قهرمان می شویم. سال جاری هم کوشش می کنیم برای سومین بار فینالیست آسیا شویم.

ملاقات تیم های پرسپولیس ایران و الوحده امارات در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه از ساعت 19 در هند برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1521

به "امید عالیشاه: هدف مان حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیاست خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید عالیشاه: هدف مان حضور دوباره در فینال لیگ قهرمانان آسیاست خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید