تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند

به گزارش بازیکده، استقلال تاجیکستان با وجود شکست در بازی آخر خود مقابل نماینده ازبکستان به عنوان صدرشین گروه A به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه A، دو تیم الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در انتها با پیروزی دو گله تیم اماراتی به انتها رسید.

با این نتیجه الهلال 10 امتیاز ماند و با تفاضل گل +2 در گروه اول مسابقات در رده دوم نهاده شد. با توجه به این که تفاضل گل تراکتور ایران +3 است، نماینده ایران به مرحله حذفی رقابت ها راه یافت.

الهلال عربستان باید منتظر ملاقات دو تیم الاهلی عربستان و الدحیل قطر در گروه C این مسابقات باشد تا در صورت تساوی آن دو تیم، به عنوان یکی از تیم های دوم برتر راهی مرحله بعدی گردد.

همچنین در بازی دیگر این گروه، استقلال تاجیکستان و آجی ام کا به مصاف هم رفتند که این بازی هم در انتها با پیروزی 2 بر یک نماینده ازبکستان به انتها رسید.

با این نتایج تغییری در صندلی های تیم ها در جدول گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به وجود نیامد و استقلال تاجیکستان با 10 امتیاز با توجه به فزونی این تیم در بازی رو در رو مقابل الهلال عربستان که هم امتیاز یکدیگر هستند، به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1544

به "تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور ایران و استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید