این خودروی چینی تهدیدی برای بزرگان در دنیا است، عکس

به گزارش بازیکده، تعیینات مورد انتظار برای نسخه تولیدی بی وای دی YangWang U9 فاش شده و همانطور که تعیین است، حتی قدرتمندتر از آن چیزی است که در ابتدا انتظار داشتیم!

این خودروی چینی تهدیدی برای بزرگان در دنیا است، عکس

امیرمسعود عابدین: بی وای دی YangWang U9 به تازگی و برای اولین بار در حال تست در یک مسیر مسابقه ای دیده شد. این خودرو دارای فاصله بین دو محور 2900 میلی متری است که یک امر ضروری برای قرار دادن بسته باتری بزرگ 100 کیلووات ساعتی بین محورها است. این پکیج باتری به وسیله FinDreams، یکی از شرکت های تابعه BYD ساخته شده است.

U9 دارای چهار موتور الکتریکی است که هر کدام 322 اسب بخار قدرت دارند. با جمع کردن قدرت هر کدام از آنها، به عدد 1287 اسب بخار قدرت خواهید رسید که بیشتر از 1100 اسب بخاری است که در ابتدا انتظار می رفت فراوری گردد. در حالی که می توان استدلال کرد که این خودرو به 1287 اسب بخار نیرو احتیاج ندارد، اما وزن آن 2475 کیلوگرم است که بسیار بیشتر از یک ابرخودرو با موتور احتراقی است و تقریباً 175 کیلوگرم بیشتر از ریماک نورا وزن دارد.

به گفته بی وای دی شتاب صفر تا صد آن تنها در 2 ثانیه قابل انجام و حداکثر سرعت به 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این خودرو طبق چرخه آزمایشی چینی، می تواند تا 700 کیلومتر مسافت را با یک بار شارژ طی کند.

شاید مجذوب کننده ترین ویژگی U9 سیستم تعلیق خاص آن باشد. BYD آن را سیستم Disus-X می نامد و کنترل حرکت عمودی، جانبی و طولی پیچیده ای را به وسیله سیستم های کنترل بدنه فراهم می نماید. این سیستم ها به خودرو اجازه می دهند تا روی سه چرخ حرکت کند و حتی می تواند بالا و پایین بپرد!

برای اطلاعات بیشتر درباره این سیستم تعلیق، می توانید به مقاله زیر مراجعه کنید:

  • این خودروی چینی می رقصد! / عکس

علیرغم تمام فناوری هایی که در YangWang U9 انباشته شده است، این مدل از مدل های دیگر BYD پیروی می نماید و با استانداردهای سوپراسپرت ها، نسبتاً ارزان باقی می ماند و قیمت آن از حدود 140 هزار دلار آغاز می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2248

به "این خودروی چینی تهدیدی برای بزرگان در دنیا است، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی چینی تهدیدی برای بزرگان در دنیا است، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید