برندی متفاوت از خودروهای چینی ، هنگچی 6 محصول جدید خود را معرفی کرد

به گزارش بازیکده، خبرنگاران: اورگرند نام یک هلدینگ چینی است که در سال 1996 تاسیس شده و تا کنون بیشتر در حوزه املاک و مستغلات فعالیت داشته است. دفتر مرکزی این مجموعه در شنزن واقع شده است.

برندی متفاوت از خودروهای چینی ، هنگچی 6 محصول جدید خود را معرفی کرد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از عصرایران؛ اورگرند از مدتی قبل خبر حضور خود در صنعت خودرو را مطرح نموده بود که با معرفی رسمی طرح های مربوط به 6 محصول در سوم اگوست به لیست خودروسازان چینی اضافه شد.

هرچند هنوز اطلاعات و تصاویر مربوط به این 6 مدل محدود است اما اورگرند آنها را به توضیح زیر معرفی نموده است:

هنگچی 1

این محصول یک سدان متوسط است که در تم دو رنگ مشکی و برنز معرفی شده است. چراغ های اصلی جلو بسیار باریک و کم عرض هستند و در قسمت گریل(جلوپنجره) نیز بافت نقطه های ماتریکسی را مشاهده می کنیم. برای این خودرو از رینگ های 22 اینچی استاندارد استفاده شده و سقف در آخرین ستون به سبک فست بک امتداد می یابد.

آینه های جانبی الکترونیکی، دستگیره هوشمند درب ها و امکانات فناورانه کابین از دیگر ویژگی های این محصول است.

فاصله محورها در هنگچی 1 برابر با 3150 میلیمتر است.

هنگچی 2

شباهت های زیادی به محصول شماره 1 دارد اما از منظر ابعاد کوچکتر است. در این محصول نیز از رینگ های 22 اینچی استفاده شده است. آینه های الکترونیکی نیز جز ویژگی های آن است. هنگچی 2 با رنگ سبز چشم گربه ای معرفی می گردد.

هنگچی 3

این محصول یک شاسی بلند متوسط که طراحی خاص خود را در مقایسه با محصولات 1 و 2 دارد. چراغ های اصلی گرافیک داخلی متشکل از هالوژن و ال ایی دیی دارند. گریل تا حدود زیادی ما را به یاد محصولات استون مارتین می اندازد. اینجا خبری از آینه های الکترونیکی نیست. رینگ ها در اندازه 22 اینچی انتخاب شده اند.

هنگچی 4

این محصول به عنوان یک ام پی وی تمام الکتریکی 7 سرنشین معرفی شده است. بخش دماغه طراحی به سبک فیلم های علمی تخیلی دارد و کاملا آینده نگر به نظر می رسد. ستون های اتاق طراحی مخفی دارند و در نمای جانبی جلب نظر نمی نمایند تا این محصول ظاهری یکپارچه را به نمایش بگذارد.

هنگچی 5

در کلاس کامپکت اس یو وی معرفی شده و طراحی بخش دماغه به محصولات 1 و 2 نزدیک است. آینه های الکترونیکی جانبی و رینگ های 21 اینچی از دیگر ویژگی های آن است.

هنگچی 6

کراس اوور جمع و جور تمام الکتریکی است که از طراحی گریل بسته و چراغ های باریک در بخش دماغه استفاده می نماید. آینه های این محصول هم الکترونیکی هستند. در ستون آخر طراحی این کراس اوور به سبک ب ام و سری اکس و پورشه اجرا شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1083

به "برندی متفاوت از خودروهای چینی ، هنگچی 6 محصول جدید خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندی متفاوت از خودروهای چینی ، هنگچی 6 محصول جدید خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید