بازداشت فردی با 500 فشنگ در واشنگتن

به گزارش بازیکده، پلیس آمریکا فردی با یک اسلحه کمری بدون مجوز و بیش از 500 فشنگ را در واشنگتن دستگیر نموده است که با خود دعوتنامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف بایدن به همراه داشته است.

بازداشت فردی با 500 فشنگ در واشنگتن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره (هیل)، مقامات آمریکایی اعلام کردند، یک مرد از ویرجینیا روز آدینه در یک ایست بازرسی در واشنگتن به علت داشتن دعوت نامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف و بیش از 500 فشنگ بازداشت شد.

در گزارش پلیس آمده است این فرد با نام والسی ای بیلر قصد ورود به محله ای در واشنگتن را داشت که تحت بازرسی نهاده شد که با خود دعوت نامه جعلی برای شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن، 500 فشنگ و یک اسلحه کمری بدون مجوز به همراه داشت.

در حالی که مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است چهارشنبه 20 ژانویه برگزار گردد، شهرهای مختلف آمریکا به خصوص واشنگتن شاهد تشدید تدابیر امنیتی از جمله ایجاد موانع و استقرار هزاران نیروی گارد ملی است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

شهروندان آمریکایی به شدت نگران موج تازه ای از اعتراضات خشونت آمیز در آستانه تحلیف بایدن مشابه با حملات خشونت بار به ساختمان کنگره هستند.

اف بی آی به اداره های پلیس نسبت به تظاهرات مسلحانه در هر 50 ایالت آمریکا طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هشدار داده است. میشیگان، ویرجینیا، ویسکانسین، پنسیلوانیا و واشنگتن از جمله ده ها ایالتی هستند که نیروهای گارد ملی را برای تقویت تدابیر امنیتی مستقر نموده اند.

در واشنگتن بخش های گسترده ای از شهر تعطیل و مسدود شده و نیروهای گارد ملی در مراکز حساس شهر موضع گرفته اند.

رهبران دموکرات 4 کمیته کنگره آمریکا روز شنبه با ارسال نامه ای برای اف بی آی و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواهان اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات احتمالی علیه امنیت ملی آمریکا و دخالت احتمالی کشورهای خارجی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1375

به "بازداشت فردی با 500 فشنگ در واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت فردی با 500 فشنگ در واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید