برای سرویس ماشین تعمیرگاه نرو بسپارش به اتوتیک

به گزارش بازیکده، اگر ماشین دارید و اهل رانندگی هستید، می دانید با انجام سرویس های دوره ای، عمر خودرو را بیشتر خواهید کرد. برای مثال تعویض دوره ای روغن موتور بسیار مهم است و انجام ندادن آن در بلندمدت می تواند آسیب جدی به خودرو وارد کند، پس حتما وقتی را برای رفتن به تعمیرگاه باید در نظر بگیرید.

برای سرویس ماشین تعمیرگاه نرو بسپارش به اتوتیک

بسکمک از ما تمام روزهای هفته را مشغول کاریم و آخر هفته ها را هم ناچاریم صرف رسیدگی به کارهای عقب افتاده، سفر و استراحت و ... کنیم.

ازاین رو ممکن است سرویس خودرو را این قدر پشت گوش بیندازیم تا به کل فراموشش کنیم. اما حالا فناوری کار را آسوده کرده است به ما کمک می کند.

اگر وقت برای سرویس خودروی خود ندارید یا ترجیح می دهید، در شرایط همه گیری کرونا از خانه بیرون نیایید یا حوصله ترافیک را ندارید، فقط کافی است وب اپ اتوتیک را روی گوشی خود باز کنید و در خانه، مغازه یا دفتر کار، درخواست سرویس خودروی خود را در کمترین زمان و با قیمت عادلانه و منصفانه ثبت کنید. تیم اتوتیک آماده اند هر هفت روز هفته در محل شما حاضر باشند و سرویس های دوره ای خودروی شما را انجام دهند.

شرکت روان کاران اکباتان باتجربه 20 ساله مدیران ارشد خود در تامین و توزیع انواع روان کارهای خودرویی و صنعتی و ارائه خدمات پس از فروش به انواع خودروهای سواری، در سال 1398 به صورت سهامی خاص و با نام برند اتوتیک تاسیس شد.

این شرکت اکنون در زمره شرکت های استارت آپ خلاق در ارائه خدمات خودرویی در کشور شناخته می شود.

سارا فتوت، عضو هیأت مدیره این مجموعه در ادامه توضیح می دهد: ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش است تا به صورت پویا و هدفمند در توسعه و تعالی خدمات آنلاین خودرویی کشور، ایفای نقش کند و با اتکا به دانش و تجربه پرسنل خود در راستای تحقق اهدافی همچون افزایش رضایت مندی مشتریان و ایجاد ارزش افزوده در خدمات آنلاین صنعت خودرو کشور، گام بردارد.

این شرکت با بهره گیری از تجهیزات سخت افزاری، نرم افزاری و با همکاری مهندسان باتجربه در امور سیستم های فناوری اطلاعات، از شیوه های نوین برای برقراری ارتباط و سفارش گذاری محصولات

استفاده می کند.

فرآیند درخواست سرویس خودرو از اتوتیک

در حال حاضر امکان سرویس خودرو برای 22 منطقه شهر تهران فعال است و به زودی در استان های گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه و کرمان نیز فراهم خواهد شد. برای سرویس خودروی داخلی یا خارجی خود در محل کار یا خانه و هرجایی که هستید، کافی است نشانی auto-tik.com را در مرورگرتان وارد یا کیوآر کد زیر را اسکن کنید.

با ورود به سایت، پس از واردکردن اطلاعات شخصی و احراز هویت، مشخصات خودروی خود را وارد می کنید و پنل کاربری شما ساخته خواهد شد تا در مراجعه بعدی دیگر نیازی به واردکردن دوباره مشخصات نباشد.

اتوتیک از تمام شرکت های خودروسازی فهرست قطعات همه خودروها را استعلام کرده است و می تواند متناسب با مدل خودروی شما، روغن، فیلتر و دیگر لوازم مناسب خودروی شما را نشان دهد.

همچنین تعویض قطعه یا روغن از برند درخواستی در حضور شما انجام خواهد شد. سپس بازه زمانی موردنظر خود را انتخاب کنید و منتظر رسیدن ماشین های اتوتیک باشید.

خدمات دهی در 7 روز هفته

اتوتیک هرروز هفته از ساعت 8 صبح تا 9 شب به جز روز اول فروردین و عاشورا آماده ارائه خدمات است. این شرکت هزینه ایاب وذهاب کارکنانش را دریافت نمی کند و اجرت بسیار پایینی نیز برای تعویض قطعات و دیگر خدماتش دریافت می کند. نکته ویژه در مورد سرویس خودرو با اتوتیک اینجاست که شما هزینه های واسطه را حذف می کنید، زیرا اتوتیک کننده مستقیم شرکت های نفت پارس، بهران و لیکومولی و فیلترهای سرکان و تام است. به گفته سارا فتوت: اتوتیک روزانه بالغ بر 50دستگاه و ماهانه 1500دستگاه خودرو ظرفیت پذیرش دارد و امیدوار است با برنامه و نقشه راه تا پایان سال 1400 ظرفیت پذیرش خودروی خود را روزانه به 400 دستگاه و ماهانه به 11000 دستگاه خودرو برساند.

در صورت داشتن هرگونه سوال، پیشنهاد یا انتقاد می توانید با شماره پنج رقمی 47542-021 تماس بگیرید. صدای شما را مدیران این مجموعه نیز خواهند شنید و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان برنامه ریزی و اقدام خواهند کرد.

اتوتیک برای خودروی من چه کارهایی می کند؟

اتوتیک خدمات سیار در محل خودروی شما، شامل: خدمات تعویض روغن، خدمات تعویض انواع فیلتر (فیلتر روغن، کابین و هوای موتور) و صافی بنزین، خدمات سرریز مایعات (روغن ترمز، ضدیخ، مایع شیشه شور)، خدمات تعویض تایر و تنظیم باد تایر، بازدید و تعویض شمع موتور (جرقه زن)، عیب یابی خودرو با دستگاه پیشرفته دیاگ، خدمات بررسی و تعویض لنت چرخ، تست باتری و در صورت نیاز تعویض، یدک خودرو و اجرای تعمیرات کامل موتور و گیربکس و صافکاری و نقاشی در تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت ها (درصورت نیاز) را فراهم کرده است و این خدمات توسط پرسنل مجرب و حرفه ای اتوتیک انجام خواهد شد.

سارا فتوت دراین باره به خبرنگاران می گوید: معتقدیم بخش مهمی از کیفیت مطلوب خدمات، با انجام صحیح کار از سوی پرسنل مجرب و متعهد صورت می پذیرد. همچنین اتوتیک محصولاتی مانند روغن مصرفی، فیلتر (فیلتر روغن، کابین و هوای موتور)، صافی بنزین و مکمل انواع خودرو و دیگر محصولات معرفی شده در سامانه اتوتیک را به صورت عرضه مستقیم به مشتریانش در تهران و سایر استان ها عرضه می کند. به علاوه اتوتیک برای سازمان ها و ارگان ها تخفیف های گروهی در نظر گرفته است. در حال حاضر کارکنان و کارمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بانک های سپه، تجارت و کارآفرین، از این خدمات با تخفیف استفاده می کنند.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1433

به "برای سرویس ماشین تعمیرگاه نرو بسپارش به اتوتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سرویس ماشین تعمیرگاه نرو بسپارش به اتوتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید