بهترین خرید روبیک عکس 2020 کدام است ؟

به گزارش بازیکده، روبیک تبلیغاتی را میتوان از هدایای تبلیغاتی برشمرد که اغلب در مورد چاپ عکس روبیک تبلیغاتی کاربرد دارد. قیمت روبیک تبلیغاتی عکاسی نسبت به روبیک مربعی و روبیک کارتی متغیر می باشد. روبیک ارزان تبلیغاتی از جنس پلاستیک می باشند که وجه های آن را میتوان بصورت 9 وجه برشمرد.

بهترین خرید روبیک عکس 2020 کدام است ؟

روبیک تبلیغاتی چیست ؟

[hr height=5″ style=default line=default themecolor=5″]

زنده شدن دوباره مدلهای قدیمی در بسکمک از عرصه های زندگی امروزی، کاری به شدت پرطرفدار است و در این حوزه تلاش های زیادی برای بازسازی سبک ها و طرح ها و نماهای دهه های گذشته با یک نگاه مدرن شده است.

یک محصول باز رواج یافته که تا به امروز هیچ تغییری را تجربه نکرده است، مکعب روبیک است. یک بازی فکری مهیج و معمایی که توسط پرفسور مجارستانی به نام ارنو روبیکدر سال 1974 اختراع شد، تا سال 1979 این مکعب جادویی فقط در مجارستان به تولید و فروش می رسید تا اینکه در همان سال این مکعب کم کم به آمریکا و اروپا راه یافت و نام ارنو روبیک را پرآوازه ساخت.

روبیک انواع مختلفی دارد مانند2.2.2 یا 3.3.3 یا 4.4.4 و یا حتی بیشتر که معروفترینشان همان 3.3.3 هست. این بازی مکعب نمای معمایی همچنان به همان شکل و ظاهری سال 1974 است و هنوز هم هر کسی که دستانش را روی این مکعب کوچک قرار می دهد وسوسه میشود تا معمای آن را حل نماید.

برای مشاهده جدیدترین مدل های روبیک و قیمت روبیک های تبلیغاتی میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده قیمت و خرید

روبیک ارزان تبلیغاتی

روبیک تبلیغاتی اکنون در میانه راه تولد دوباره قرار گرفته است که به عرصه تبلیغات کمک کند؛ چرا که این معمای فریب انگیز باز هم به همراه آیتم دیگری ساخته شده است که می تواند به عنوان یک آیتم تبلیغاتی استفاده بشود تا برند شما را به همراه محصولی فوق العاده و شناخته شده به همگان معرفی کند. طرفداران حرفه ای مکعب روبیک صدها مجموعه حرکت برای حل کردن آن را یادمی گیرند.

آن ها باید همچنین روی سرعت دستان خود نیز کار کنند. اگر یک تازه کار به حل کردن مکعب روبیک توسط یک فرد حرفه ای نگاه کند، متوجه می شود که آن ها برای چرخاندن قطعات مکعب به جای اینکه آن را کاملاً در دستانشان بگیرند به آن ضربه های ناگهانی می زنند، در اینجاست که اگر شما یک مکعب تبلیغاتی را به عنوان پروموشن محصول جدید خود به چنین اشخاصی هدیه بدید برند شما تا ابد در ذهنشان خواهد ماند.

این مکعب ها، محصول ارزان قیمتی نیستند و واقعا نمی توان از آنها به عنوان جوایزی که در حجم بالا به دیگران داده می شود استفاده کرد، مگر این که بودجه بسیار زیادی را برای این کار در نظر بگیرید. اما، آنها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تجاری عالی، در زمانی که به دنبال یک محصول اجرایی به شدت خاص می شد، بسیار مناسب هستند. این مکعب ها مطمئنا همان چیزی هستند که خیلی ها مشتاق آن هستند و چیزی است که در مورد آن صحبت می شود و فردی که آن را دریافت می کند، می تواند مدت های مدیدی آن را پیش خود نگه دارد و از آن استفاده کند.

در هر مکعب روبیک عکس تبلیغاتی کلاسیک 6 وجه و در هر وجه 9 تکه و هر وجه دارای یک رنگ است، در نتیجه کلاً دارای 6 رنگ سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، و سبز است این مکعب دارای 43 تریلیون ترکیب ممکن برای موقعیت رنگ ها است و معمولاً افراد با دو روش مبتدی و حرفه ای آن را حل می کنند که روش مبتدی دارای 8 مرحله است که هر مرحله تقریباً دارای 1 فرمول است اما روش حرفه ای دارای 4 مرحله و بیش از 100 فرمول است.

مکانیزم محوری این پازل به شما این امکان را می دهد که در هر وجه به طور جداگانه رنگ های دیگر را به هم ریخت، و هدف از بازی این است که تمام رنگ های آن در وجه خود و به صورت درست در کنار هم قرار گیرند.

امکانات برندسازی قابل توجه مکعب های تبلیغاتی روبیک، باعث می شود که آنها کالاهایی تقریبا منحصربفرد برای استفاده به عنوان یک هدیه تجاری باشند. هر وجه یک مکعب دارای 9 موقعیت برندسازی خاص(مثلا تصویر برند شما) است. هر کدام از آنها می توانند یک لوگو یا یک برند را روی هر 9 واحد خود داشته باشند یا این که یک لوگوی جداگانه یا تکراری از یک برند را روی هر کدام از 9 واحد درج کرد.

اگر به این موضوع فکر کنید که این موضوع را می توان روی هر 9 وجه مکعب روبیک تکرار کرد، درمی یابید که احتمالات شما تقریبا نامحدود خواهد بود. ولی، به شرطی که حداقل یکی از برچسب های کوچک، حاوی برند روبیک باشد. برای این که بتوانید به نتیجه ای که می خواهید برسید، این موضوع از کمترین اهمیت برخوردار است.

روبیک عکس ارزان تبلیغاتی

حل روبیک

[hr height=5″ style=default line=default themecolor=5″]

راه حل های زیادی برای حل مکعب روبیک وجود دارد ولی برای حل سریع مکعب روبیک روش ابداع شده است. اولین بار خود ارنو روبیک یک راه حل برای مکعب خود پیدا کرد.

روش گوشه

در این روش ابتدا گوشه های مکعب مرتب می شود بعد مکعب های لبه در جای خود قرار داده می شوند در اولین مسابقات مکعب روبیک بیشتر شرکت کنند گان از این روش استفاده میکرند و نفر اول، مکعب روبیک را در 22 ثانیه حل کرد. این روش مرتب سازی روبیک امروزه کمتر استفاده میشود.

روش زبیگینو

روش زبیگینو سریع ترین راه حل برای مکعب روبیک است. این روش بسیار حرفه ای و مبتنی به الگوریتم است و مانند روش های قبل به آسانی نمی توان آن را آموزش داد.

روش پترس

این روش توسط لارس پترس یکی از شرکت کنندگان در اولین مسابقه جهانی ابداع شد . در روش پترس ابتدا یک مکعب روبیک 2*2* 2 در گوشه درست میکنیم سپس با حفظ آن مکعب آن را به یک مکعب 2*2*3 تبدیل میکنیم سپس لبه های سطح مقابل را مرتب می کنیم و گوشه ها را سر جای خود قرار می دهیم و بعد مثل روش فردریش با این تفاوت که ابتدا لبه ها سپس گوشه های وجه بالا را مرتب میکنیم.

روش فردریش

این روش حل توسط دکتر جسیکا فردریش در سال 1981 زمانی که دکتر 17 ساله بود ابداع شد .او در سال 1982 در اولین دوره مسابقات جهانی مکعب با روش خود شرکت کرد ولی ناپیروز بود. ولی روش خود را توسعه داد تا جایی که روش فردریش مورد قبول حرفه ایها قرار گرفت بطوری که در دومین دوره مسابقات در سال 2003، روش فردریش محبوب ترین راه حل برای شرکت کنندگان بود.

روش روکس

در این روش ابتدا یک مکعب1*2*3 در طرف سمت چپ مکعب اصلی و یک مکعب دیگر در سمت مقابل (راست) درسطح پایین مکعب روبیک ساخته میشود .سپس 4 گوشه باقیمانده مرتب می شود در ادامه 6 لبه و مرکز ها را در جای خود قرار میدهیم.

اگر شما به دنبال چیزی متفاوت به عنوان یک هدیه کاری هستید، شاید بهتر باشد که به مکعب تبلیغاتی روبیک هم فکر کنید، همچنین میتوانید به عنوان هدیه تولد، عروسی،معرفی محصولات جدید یا هدایای ویژه نمایشگاهی از آن ها استفاده کنید.

مزایای روبیک مکعب تبلیغاتی عکس

مزایای حل مکعب روبیک

[hr height=5″ style=default line=default themecolor=5″]

بیشتر ما به دلیل حس کنجکاویمان، حل کردن مکعب روبیک را دوست داریم. آیا تا به حال شما در مورد مزایای حل مکعب روبیک فکر کرده اید؟

شما می توانید در هر سنی و تا زمانی که توانایی شناختی و هوشکمک دارید یک مکعب روبیک را حل کنید. این بدان معنی است که اگر شما کودکی 3 ساله باشید یا فردی 99 ساله، در هر دو حالت می توانید تا زمانی که قدرت هوش و حافظه اتان کمکتان کند مکعب روبیک را حل کنید. اما همه چیز فقط قدرت شناخت و هوش نیست و صبر و ارداه نیز مهم است و این چیزی است که همه این تفاوت ها را ایجاد می کند. این قانون زندگی است که می گوید اگر می خواهید کاری را انجام دهید، باید به همان اندازه ای که به آن اهمیت می دهید برایش وقت بگذارید.

در زیر بعضی از مزایای استفاده از حل مکعب روبیک و تلاش برای سریع تر حل کردن آن را بیان می کنیم. شما مطمئنا بعضی از مزایا را فقط در صورتی درک خواهید کرد که به سمت speedcubing (تلاش برای سریع تر حل کردن مکعب روبیک) بروید.

مزایای حل مکعب روبیک :

  • مکعب روبیک به بهبود حافظه شما کمک می کند

این بستگی به این دارد که شما بدون هیچ گونه استفاده از الگوریتم و راهنمایی و کمک از دیگران به حل مکعب بپردازید و با تمرین های زیاد و کمک از حافظه خود می توانید مکعب را حل کنید تا حافظه خود را نیز بهبود ببخشید (به خصوص حافظه عضلانی مغزتان). اگر شما یک راننده و یا اگر به عنوان مثال، یک موزیسین هستید و با دستگاه های موسیقی مانند پیانو کار می کنید برایتان بسیار مفید است و با این کار می توانید حافظه عضلانی مغز خود را به بالاترین سطح خود برسانید.

برای مشاهده جدیدترین مدل های روبیک و قیمت روبیک های تبلیغاتی میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده قیمت و خرید

  • آموزش راه های حل مکعب روبیک باعث افزایش صبوری و صبورییتان می شود

هنگامی که مکعب روبیک را برای اولین بار در دستان خود قرار می دهید، پشتکار خود را تست می کنید.حتی روش های ساده و ابتدایی برای حل این مکعب برای بسکمک از مردم ساده نیستند، اما کسانی که صبور و صبور هستند، در نهایت پیروز خواهند شد. هنگامی که شما شروع به تمرین روش های پیچیده تر مانند Roux و F2L می کنید متوجه خواهید شد که صبرتان خیلی بیشتر شده است.

  • مکعب روبیک به شما کمک می کند که حلال مسائل خود باشید

این به شما در زندگیتان کمک می کند که وقتی با مسائل روبرو می شوید،زود کنار نکشید و با صبر و پشتکار فراوان از خود بخواهید که آن ها را حل نماید. مطمئنا اگر شما روش های شناخته شده برای حل مکعب روبیک را بیاموزید، به یک فردی تبدیل خواهید شد که در حل کردن مسائل بهتر باشد و نیز کمک به خلاق تر شدن شما می کند.

  • مکعب روبیک، شما را به یک فرد منظم تبدیل خواهد کرد

یادگیری الگوریتم های حل مکعب روبیک به معنای حفظ گام به گام حرکت ها با یک نظم خاص است. معمولا اشتباه در الگوریتم ها مجاز نیست. این به مغز شما کمک می کند که کار ها را به ترتیب و منظم دسته بندی و اجرا کنید.

  • مکعب روبیک باعث فعال شدن مغزتان می شود

مانند هر پازلی، مکعب روبیک نیز سلولهای مغزی شما را فعال خواهد کرد و مهم نیست که شما یک فردی باشید که عاشق و خوره حل کردن پازل است،وقتی در پی تلاش برای حل مکعب روبیک هستید، توابع شناختی بصورت ناخوداگاه در در مغزتان فعال می شود.

  • SPEEDCUBING(تلاش برای سریع تر حل کردن مکعب روبیک) باعث می شود که واکنشتان در انجام کار های روزمره سریع تر شود

اگر شما سعی کنید که در مدت زمان کمتر و با تعداد حرکت های کمتری مکعب روبیک را حل کنید باعث می شود که واکنشتان نسبت به انجام کار های روزمره خیلی سریعتر نیز شود و به اصطلاح شما را فرد تیز تری میکند.

گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه می تواند یک نجات دهنده باشد. مطمئنا کسی نیست که نخواهد فرد سریعی باشد و میتوانید با حل مکعب روبیک این صفت خوب را بدست آوردید.

  • مکعب روبیک انعطاف پذیری انگشتان شما را بهبود خواهد بخشید

یکی از مزایای داشتن انگشتانی سریع تر و منعطف تر این است که سریعتر بر روی کامپیوتر و گوشی موبایل خود می توانید تایپ کنید.

  • مکعب روبیک می تواند برای خود و دوستانتان سرگرم کننده باشد

بیشتر مردم هنگام تشخیص فرآیند حل مکعب روبیک به دستان شما خیره می شوند. من که عاشق نشان دادن حل کردن سریع مکعب روبیک به دوستانم هستم، چون آن ها کنجکاو می شوند و سپس به آنها راه هایی برای حل مکعب روبیک را نشان می دهم.

  • حل کردن یک مکعب روبیک می تواند به از بین بردن عادات ناخوشایند کوچک کمک کند.

اگر شما در حال تلاش برای از بین بردن هر گونه عادات ناخوشایند کوچک مثل جویدن ناخن هستید حل کردن مداوم یک مکعب روبیک یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای از بین بردن این عادت بد کمک کند. فقط مراقب باشید زیرا خود مکعب روبیک نیز کاملا اعتیاد آور است.

اگر با هر گونه اعتیاد جدی برخورد می کنید، مکعب روبیک را به عنوان یک راه حل توصیه نمی کنم. شما باید از پزشک خود در این مورد مشورت کنید.

روبیک کارتی عکس تبلیغاتی

نتیجه

این فقط بعضی از مزایای حل مکعب روبیک است. اما اصلی ترین آنها سرگرمی و عشق شما برای سرگرمیست. دکتر ویلسون می گوید: نگاهی به سبک زندگی خود بیندازید و ببینید که آیا تا آنجا که می توانید ذهن خود را فعال نگه می دارید؟ ما فعالیت هایی که مغز را به تحرک وامی دارند سرگرمی می نامیم. برای تغییر ساختار و عملکرد مغز، این سرگرمی ها باید همیشگی باشد و برای آن که همیشه خودمان را با آنها سرگرم کنیم، باید تا حد ممکن لذت بخش و جذاب باشد.

مکعب روبیک نیز مزایای دیگر همچون افزایش قدرت یادگیری، تقویت قدرت تجسم سه بعدی،درک انواع حرکت ها و چرخش ها در فضا، درک ترتیب انجام حرکات و نوع تغییراتی که با هر حرکت ایجاد می شود، افزایش قدرت تمرکز، افزایش هماهنگی بین چشم و دست، استفاده همزمان از هر دو دست و داشتن کنترل بر روی حرکات تک تک انگشتان، بهبود قدرت تصمیم گیری سریع، تقویت قدرت پیش بینی ،تشخیص موقعیت مهره حتی بدون دیدن آن، افزایش حافظه بلند مدت و کوتاه مدت،افزایش هوش منطقی و استدلال حرکات و کشف راه های جدید و افزایش اعتماد به نفس،استفاده همزمان از دو نیم کره مغز را دارد. در مورد من، درگیر شدن با حل سریع مسائل، خیلی در زندگی ام کمک کرده است و یکی از بهترین سرگرمی هایی که تا به حال به عنوان بخشی از زندگی روزمره ام در نظر گرفته شده،مکعب روبیک است، زیرا به من کمک می کند که مغزم بیش از حد فعال شود و حافظه ام را زیاد تر کند.

برای مشاهده جدیدترین مدل های روبیک و قیمت روبیک های تبلیغاتی میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید :

مشاهده قیمت و خرید

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 977

به "بهترین خرید روبیک عکس 2020 کدام است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خرید روبیک عکس 2020 کدام است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید