برترین رستوران های تورنتو را بشناسید

به گزارش بازیکده، اگر در بین جاذبه های مختلفی که در شهر تورنتو انتظار شما را می کشد، احتیاج به استراحت و صرف غذا داشتید، برای جلوگیری از سردرگمی در انتخاب می توانید لیست ما از 10 رستوران برتر این شهر را مطالعه کنید.

برترین رستوران های تورنتو را بشناسید

تورنتو یکی از شلوغ ترین شهرهای کشور کانادا و یکی از برجسته ترین شهرهای دنیای شمال آمریکا به شمار رفته و تنوع جوامع گوناگون را به خوبی می پذیرد. در این شهر فرهنگ های مختلفی در محله های مختلف به چشم می خورد. این جمعیت ترکیبی به غنای فرهنگ آشپزی شهر یاری قابل توجهی نموده و در ادامه به معرفی 10 رستوران فزونی می کنیم که می توانید در تور کانادا با آنجا بروید..

1. رستوران اِسکاراموش

رستوران اسکاراموش (Scaramouche) تحت نظارت سر آشپز کیت فروگت (Keith Froggett) فعالیت نموده و برای مدت 30 سال، یکی از برترین رستوران های کانادا به جای مانده است. فروگت با الهام از آشپزی کلاسیک فرانسوی، ترکیبی از سبک های غذایی سنتی و مدرن را ارائه می نماید. در اسکاراموش، مواد اولیه با دقت انتخاب شده و به شیوه ای خلاق با همدیگر ترکیب می شوند تا غذایی منحصر به فرد را بسازند. منوی نوشیدنی ها بسیار وسیع بوده و دسرها همگی به طرزی دیوانه نماینده وسوسه انگیز هستند. برای به دست آوردن جایگاه های کنار پنجره باید حتماً از قبل میزتان را رزرو کنید. این میزها نماهایی جادویی از مرکز شهر تورنتو را به شما هدیه می نمایند.

2. پیتزریا لیبرتو

رستوران پیتزریا لیبرتو (Pizzeria Libretto) تنها از مواد اولیه تازه و بومی استفاده می نماید و بابت عرضه کردن غذاهای اصیل ناپلی به مشتریان در تورنتو به خود می بالد. پیتزاها تحت نظارت سرآشپز روکو آگوستینو (Rocco Agostino) که عنوان سومین پیتزای برتر دنیا در چالش پیتزای 2013 را کسب کرد تهیه می شوند. این پیتزاها شامل خمیری لطیف، سس گوجه خانگی و برترین پنیرها شده و استارترهای دیگر آن را نیز نباید از دست داد.

3. کانو

کانو (Canoe) در بالای برج بانک TD قرار داشته و یکی از برترین رستوران های تورنتو به شمار می رود. سر آشپز ناظر، جان هوم (John Home) غذاهای سنتی کانادا به همراه مواد اولیه تازه و فصلی بومی را برای شما آماده می نماید. منوی رستوران به صورت فصلی تغییر نموده و در بین گزینه های آن غذاهای دریایی و گوشتی پیدا می کنید. این رستوران رده بالا و لوکس در طبقه 54 برج قرار داشته و در کنار غذای خوشمزه تان مناظری به یادماندنی از تورنتو و سرویس دهی رضایت بخشی را نیز به شما ارائه می نماید. تمام این موارد از تجربه شام شما یک خاطره ویژه می سازند.

4. رستوران جرج

برای امتحان کردن غذاهای خلاق سر آشپز لورنزو لوزتو (Lorenzo Loseto) به سمت رستوران جرج راهی شوید. جرج گستره ای از مواد تازه، فصلی و با کیفیت را استفاده می نماید که از بازارهای محلی و منطقه ای می رسند. در منوی اینجا وعده هایی 5، 7 یا 10 قسمتی را می بینید و در هر غذا ترکیباتی غافلگیر نماینده انتظارتان را می کشد. رستوران جرج در یک کارخانه قدیمی شکلات سازی که در دهه 1850 ساخته شده، قرار داشته و دکوری ساده، کلاسیک با اشاراتی مدرن به سبک اروپایی دارد. صرف غذا در تراس با چشم انداز باغچه زیبای آن در ماه های گرم سال، تجربه ای به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

5. گو ایزاکایا

گو ایزاکایا (Guu Izakaya) یکی از محبوب ترین رستوران های ژاپنی در ونکوور است که اولین شعبه خود در تورنتو را در سال 2009 افتتاح کرد. در این رستوران طیفی از غذاهای ژاپنی در محیطی سر زنده با کارکنان خوش برخورد به شما ارائه می گردد. در منوی اینجا غذاهای اصیل ژاپنی را پیدا می کنید که در کنار نوشیدنی های فوق العاده تکمیل خواهند شد. برای انتخاب یک نوشیدنی مناسب برای همراهی غذایتان می توانید از پیش خدمت ها یاری بگیرید.

6. نوتا بنه

رستوران نوتا بنه (Nota Bene) در سال 2008 به وسیله سر آشپز دیوید لی (David Lee) افتتاح شد و به سرعت در بین برترین رستوران های نو تورنتو جای خود را باز کرد. نوتا بنه در نزدیکی اپراهاوس چهار فصل قرار داشته و طراحی داخلی آن بسیار شیک و به سبک آردِکو اجرا شده است. جایگاه های چرمی و آثار هنری زیبا روی دیوار، فضا را زیبا و دلپذیر می نمایند. در اینجا تمامی غذاها از مواد اولیه تازه و محلی مناسب فصل تهیه می شوند. اگر قرار است شب به تماشای تئاتر بروید، یکی از برترین گزینه ها برای شام قبل از آن، نوتا بنه خواهد بود. البته این رستوران در هر موقعیتی ارزش کج کردن راه را دارد.

7. اوبرژ دو پومیه

سر آشپز مالکوم کمپبل (Malcolm Campbell) در رستوران اوبرژ دو پومیه (Auberge du Pommier) سبک های سنتی را با نوآوری های خود ترکیب نموده و غذاهای مدرن فرانسوی را در محیطی سنتی به مشتریان ارائه می نماید. این سر آشپز با الهام از طبیعت، هنر و عکاسی، خلاقیت بی مرزی را در آشپزی به اجرا می گذارد. منوی رستوران بر اساس مواد موجود فصل تغییر نموده و همیشه می تواند شما را به خوبی غافلگیر کند. این رستوران در یک خانه از دهه 1860 واقع شده و منوی خلاقانه اش در کنار محیط محبت آمیز ای که آماده نموده برای شما اوقات خوشی را فراهم می نماید. می توانید از شومینه و تراس زیبایی که رو به یک باغ قرار گرفته است لذت ببرید.

8. خانه استیک جاکوبز و شرکا

اگر به سمت کینگ وست (King West) معروف بروید، می توانید خانه استیک جاکوبز و شرکا (Jacobs & Co.) را پیدا کنید. این خانه استیک معروف، یک تجربه بی همتای غذایی را برایتان رقم می زند و می توانید مطمئن باشید که چیزی ورای انتظارتان دریافت می کنید. طراحی داخلی شیک و زیبا به همراه پیانویی که نوای موسیقی جاز از آن بلند می گردد به کامل کردن حال و هوای خوب این غذاخوری یاری می نماید. سر آشپز این رستوران به دقت هر برش گوشت را انتخاب نموده و همیشه به شرایط نگهداری آن ها رسیدگی می نماید. اگر شما هم از عاشقان گوشت و استیک هستید، تنوع بی نظیر استیک های جاکوبز را از دست ندهید.

9. ریچموند استیشن

رستوران ریچموند استیشن (Richmond Station) با فضایی مد روز، در بین جمعیت جوان تر تورنتو محبوبیت خاصی دارد. یک تخته سیاه با منویی که با گچ رویش نوشته شده، گزینه ها و غذاهای ویژه روز را نشان می دهد. این رستوران به وسیله آشپز جوانی به نام کارل هانریش (Carl Heinrich) تأسیس شد که تا به امروز چند جایزه معتبر آشپزی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. در منوی اینجا طیفی از غذاهای گوشتی تازه و فصلی را پیدا می کنید.

10. خانه صدف رودنی

خانه صدف رودنی (Rodney Oyster House) غذای دریایی را بسیار جدی و حرفه ای دنبال می نماید و حتی مواد اولیه مصرفی خود را شخصا وارد نموده و می توانید در آن تازه ترین صدف ها، شاه میگو ها، خرچنگ ها و سایر غذاهای دریایی را پیدا کنید. در اینجا منوهای مخصوصی برای ناهار، غذای اصلی، صدف، نوشیدنی و یک منوی ویژه وجود دارد که می توانید به یاری آن ها با طیف وسیعی از غذاهای دریایی روبرو شده و از بینشان یک غذای لذیذ سفارش دهید.

انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1932

به "برترین رستوران های تورنتو را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های تورنتو را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید