بهشت بر روی زمین؛ زیباترین پارک های ملی ژاپن

به گزارش بازیکده، ژاپن دارای تعداد زیادی پارک ملی با گونه ها و زیستگاه های متنوع است؛ از سواحل و آتش فشان ها گرفته تا جنگل های قدیمی و دریاچه ها. در این مطلب با 10 پارک ملی ژاپن که جزو زیباترین پارک های ملی این کشور هستند آشنا خواهید شد. در ادامه با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید.

بهشت بر روی زمین؛ زیباترین پارک های ملی ژاپن

پارک ملی ژاپن

پارک های ملی ژاپن کراما شوتو

پارک ملی کراما شوتو که در اوکیناوا واقع شده، شامل جزایر گرمسیری کراما است و نام این پارک ملی از نام همین جزیره ها گرفته شده است. آب های فیروزه ای رنگ و سواحل ماسه ای سفید رنگ این منطقه زیبایی خاصی به آن بخشیده است. تعجبی ندارد که ورزش های آبی مانند شنا و غواصی از جذابیت های اصلی این جزیره ها باشند. خرید بلیط هواپیما تهران توکیو

پارک ملی ژاپن شیرتوکو

پارک ملی شیرتوکو که در هوکایدو واقع شده، به دلیل تنوع گونه های جانوری و جمعیت عظیم خرس های قهوه ای معروفیت دارد. در تابستان، گردشگران می توانند از درون قایق های توریستی به تماشای آنها بنشینند. زیبایی دست نخورده این پارک ملی و ارزش آن به نام یک منطقه حفاظت شده باعث شده در سایت جهانی یونسکو ثبت شود.

پارک ملی ژاپن آکان

یکی دیگر از پارک های ملی هوکایدو پارک ملی آکان نام دارد. این پارک شامل مجموعه ای از آتش فشان ها است که سه دریاچه اصلی را احاطه کرده اند. یکی از این سه دریاچه، دریاچه ماشو نام دارد که به دلیل زیبایی منحصربفردش معروفیت دارد.

پارک ملی ژاپن نیکو

پارک ملی نیکو در منطقه کانتو واقع شده و به راحتی از توکیو قابل دسترس است. این پارک محل قرارگیری معبد زیبای توشوگو است که آرامگاه توکوگاوا ایه یاسو، بنیان گذار شوگون سالاری توکوگاوا در ژاپن هم هست. در این پارک، علاوه بر این معبد باشکوه، چشمه آب گرم کینوگاوا اونسن هم در نزدیکی رودخانه کینو واقع شده است. پارک ملی نیکو هم به نام میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

پارک ملی ژاپن یوشینو کومانو

پارک ملی یوشینو کومانو شامل کوه یوشینو است که به دلیل ساکورا یا شکوفه های گیلاس بسیاری که در این منطقه در اوایل بهار وجود دارند به نام بهترین مکان در بهار شناخته می شود. این منطقه مکان قرارگیری مجموعه ای از معابد قدیمی به نام کومونو سانزان هم هست.

پارک ملی ژاپن یاکوشیم

پارک ملی یاکوشیما جنگلی عظیم و خانه قدیمی ترین درختان ژاپن است. معروف ترین درخت در میان این درختان، جومونسوگی نام دارد که درخت سدر عظیم الجثه ای است که بیش از 7000 سال از عمر آن می گذرد.

پارک ملی ژاپن فوجی هاکونه ایزو

این پارک ملی به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی توکیو، یکی از محبوب ترین پارک های ملی است. معروفیت هاکونه به دلیل تاریخچه غنی، معابد، چشمه های آب گرم و منظره زیبای کوه فوجی است.

پارک ملی ژاپن توادا هاچیمانتای

در شمال منطقه توهوکو، دریاچه تووادا در پارک ملی تووادا هاچیمانتای و کوه های هاچیمانتای، هرساله تعداد زیادی از گردشگران را به این منطقه جذب می کنند. این پارک ملی زیبایی قابل توجهی در فصل پاییز، هنگامی که برگ درختان تغییر رنگ می دهد پیدا می کند.

پارک ملی ژاپن کیریشیما کینکوان

آتش فشان های زیادی در این منطقه قرار دارند و ساحل آن مکان خوبی برای کوهنوردی است.

پارک ملی ژاپن سانین کایگان

این پارک ملی وسیع و زیبا به دریای ژاپن می رسد. شن و ریگ های این پارک ملی از ویژگی های منحصربفرد آن است.

خرید بلیط ارزان هواپیما در وبسایت خبرنگاران.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1696

به "بهشت بر روی زمین؛ زیباترین پارک های ملی ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهشت بر روی زمین؛ زیباترین پارک های ملی ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید