تأکید استاندار مرکزی بر ضرروت حمایت از معادن و معدن کاران

به گزارش بازیکده، استاندار مرکزی گفت: اجازه آسیب به امنیت شغلی معادن و معدن کاران را نمی دهیم و بر اساس نظرات کارشناسی از حوزه کسب و کار در حوزه معدن حمایت ویژه می کنیم.

تأکید استاندار مرکزی بر ضرروت حمایت از معادن و معدن کاران

به گزارش خبرنگاران، سیدعلی آقازاده در شورای هماهنگی معادن استان، با اشاره به موضوع یک درصد فروش معادن و فرآورده های معدنی، اظهار کرد: در برخی معادن راه دسترسی به معدن به طور کامل تخریب گردیده که در این رابطه مسئول معدن باید عوارض و موارد مربوط به خسارت جاده ای که با تردد ماشین آلات مربوط به معدن ایجاد می گردد را بر عهده بگیرد در غیر این صورت برخورد قانونی با وی انجام می گردد.

وی اضافه نمود: اجازه آسیب به امنیت شغلی معادن و معدن کاران را نمی دهیم و بر اساس نظرات کارشناسی از حوزه کسب و کار در حوزه معدن حمایت ویژه می کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به این که شناسایی معادنی که به محیط زیست این استان خسارت وارد می نمایند امری لازم است، گفت: شناسایی این معادن باید مورد توجه جدی قرار گیرد. در عین حال که در حمایت از امنیت شغلی معدن کاران کوتاهی نخواهیم کرد، اما سلامت مردم نیز برای ما اهمیت داشته و از آن نخواهیم گذشت.

آقازاده اعلام کرد: برخی معادن خسارت های زیادی را به استان وارد می نمایند و در عین حال هیچ سودی هم برای استان ندارند. در این رابطه باید دریافت وصولی از این معادن از شنبه 14 مهرماه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی یادآور شد: چون برخی معادن سبب تخریب محیط زیست، طبیعت و جاده می شوند باید با فعالیت این قبیل معادن برخورد قاطع گردد هم چنین تدابیر ویژه ای در این باره اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 8

به "تأکید استاندار مرکزی بر ضرروت حمایت از معادن و معدن کاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید استاندار مرکزی بر ضرروت حمایت از معادن و معدن کاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید