تبلت جان سخت تب اکتیو 4 پرو 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

به گزارش بازیکده، طبق نوترین اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت جان سخت نو به نام گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G است. این تبلت اخیراً در کنسول Google Play و پایگاه داده بلوتوث SIG قرار گرفته و بعضی از مشخصات فنی این محصول نو از این طریق لو رفته است. اکنون اما این تبلت نو سامسونگ با شماره مدل SM-T636B در وب سایت صدور گواهینامه GCF ظاهر شده که این موضوع، به عرضه جهانی قریب الوقوع آن اشاره می نماید. منبع مذکور بعلاوه حاکی از آن است که این محصول از سیم کارت پشتیبانی خواهد نمود؛ ولی احتمال عرضه نسخه وای فای آن نیز وجود دارد.

تبلت جان سخت تب اکتیو 4 پرو 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

مشخصات احتمالی گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G

از آن جایی که وب سایت GCF به جزئیات خاص دیگری در خصوص این تبلت تازه اشاره ننموده، در ادامه به آنالیز شایعات منتشر شده درباره مشخصات فنی گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G می پردازیم. گفته می گردد که تبلت جان سخت تازه سامسونگ مجهز به یک نمایشگر 8.9 اینچی LCD است که از رزولوشن FullHD (به طور دقیق تر 1200×1920 پیکسل)، نسبت تصویر به بدنه 16:10 و تراکم پیکسلی 283 ppi پشتیبانی می نماید.

ظاهراً سامسونگ برای این تبلت هوشمندش از پردازنده اسنپدراگون 778G 5G کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می برد. این پردازنده بر پایه لیتوگرافی 6 نانومتری فراوری شده است و توانایی پردازشی فوق العاده ای دارد. چهار هسته ابتدایی این پردازنده به دو دسته یک و سه تایی تقسیم می شوند که نوع هسته های آن Cortes-A78 است. یعنی همان هسته هایی که بعد از Cortex-X1، سه هسته بزرگ تراشه هایی نظیر اسنپدراگون 888 را تشکیل می دهند. پردازش های گرافیکی این تبلت نیز بر عهده Adreno 642L بوده و در کنار آن نیز، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه خواهد شد.

در قاب پشتی تب اکتیو 4 پرو 5G، سیستم دوربین تکی دیده می گردد که سنسور آن دقتی 13 مگاپیکسلی خواهد داشت. این سنسور دوربین از قابلیت فیلم برداری 4K و 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می نماید. روی پنل جلویی این تبلت یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

غول فناوری کره ای به احتمال زیاد از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه این تبلت بهره خواهد برد که با شارژر 15 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود. از آن جایی که نمایشگر گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G از جنس LCD است، بنابراین احتمال می رود که سنسور اثر انگشت آن با دکمه پاور ادغام گردد. سیستم عامل اندروید 12L نیز روی این محصول تازه سامسونگ به صورت پیش فرض نصب شده و تازهترین رابط کاربری سامسونگ را اجرا خواهد نمود.

پیش تر انتظار می رفت گوشی هوشمند جان سخت گلکسی XCover 6 پرو و گلکسی تب اکتیو 4 پرو 5G سامسونگ در ماه جولای رونمایی شوند. اما در مراسم ماه جولای، این شرکت فقط از گوشی جان سخت تازه خود رونمایی نموده و خبری از معرفی تبلت تازهش نبوده است. احتمال می رود که در روزهای آینده اخبار دقیق تری از تبلت تازه سامسونگ در رسانه های خبری منتشر گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1401 بروزرسانی: 9 شهریور 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2075

به "تبلت جان سخت تب اکتیو 4 پرو 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت جان سخت تب اکتیو 4 پرو 5G یک گام دیگر به رونمایی نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید