راه حل جایگزین AFC برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم دوم میهمان می شود

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، روزنامه استاد الدوحه قطر امروز در گزارشی گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی یک برنامه جدید برای جایگزینی سیستم حذفی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. طبق اعلام این روزنامه، بعضی از فدراسیون ها با طرح AFC برای برگزاری مرحله گروهی مسابقات به صورت تجمیعی در یک کشور مخالفت کرده اند.

راه حل جایگزین AFC برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم دوم میهمان می شود

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

استاد الدوحه نوشت: جستجو برای پیدا کردن راه حلهای جایگزین با اظهارات اخیر داتو ویندسور جان دبیر کل کنفدراسیون آسیا تقویت شد و این مسئله را روشن کرد که کنفدراسیون هنوز تاریخ و ساز و کار تکمیل مسابقات لیگ قهرمانان را مشخص نکرده است زیرا او گفت که کمیته های مختلف در AFC هنوز در حال بررسی پفراینده هستند. مقایسه این اظهارات با صحبت های قبلی نشان می دهد که مشاوره AFC با فدراسیون ها برای برگزاری مسابقات در یک یا دو کشور ممکن است جهت را با گزینه های جدید تغییر داده باشد.

این روزنامه در ادامه به خبر روز گذشته اش و پیشنهاد جدید AFC برای لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و نوشت: راه حل آلترناتیو AFC به جای سیستم تجمیعی، برگزاری بازی های مرحله گروهی به حالت عادی و به صورت رفت و برگشت به صورت مشترک در دو روز است. فرایند کوتاه کردن مسابقات برای پایان هرچه سریع تر آنها، با حذف سیستم رفت و برگشت در مراحل حذفی (یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی) صورت می گیرد و به صدرنشین این اولویت داده می شود که میزبان باشد. تیم دوم هم مجبور است برای بازی در مراحل حذفی میهمان باشد که البته باتوجه به عدم حضور تماشاگران، بازی خارج از خانه تأثیرگذار نیست.

دیدار فینال ممکن است تنها استثنای این طرح باشد و به خاطر مسائلی بازاریابی و مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رفت و برگشت در تاریخ های 22 و 28 نوامبر برگزار شود.

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو چهار نماینده ایران در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا هستند که در دو هفته این مسابقات به میدان رفته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 968

به "راه حل جایگزین AFC برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم دوم میهمان می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل جایگزین AFC برای لیگ قهرمانان آسیا، تیم دوم میهمان می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید