فراوری تاکسی هوایی دوربرد در فرانسه

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، اگر چه رقابت برای ارائه خدمات تاکسی هوایی مدتی است در نقاط مختلف دنیا شروع شده، اما یکی از چالش های راه اندازی خدمات یادشده ضعف باتری های فراوری شده برای استفاده در این تاکسی هاست. این باتری ها معمولاً تنها حدود 20 دقیقه پرواز تاکسی های هوایی را ممکن می نمایند.

فراوری تاکسی هوایی دوربرد در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

از همین رو رقابت برای فراوری نسل جدید باتری های برقی شروع شده و از سوی دیگر ارتقای فناوری فراوری پیل های سوختی هیدروژنی نیز به طور جدی پیگیری می گردد تا بتوان روشی ایمن تر و عملی برای حمل و نقل هوایی یافت. انتظار می رود پرواز تاکسی های هوایی ظرف 5 سال آینده وارد مرحله جدی تری گردد.

شرکت Ascendance فرانسه که توسط چهار کارمند سابق شرکت ایرباس تأسیس شده، در کوشش برای فراوری تاکسی هوایی دوربرد و دارای آلایندگی اندکی است که سرعت آن به بیش از 160 کیلومتر در ساعت می رسد. این تاکسی هوایی هیبریدی دارای سه فن پنج تیغه در بخش فوقانی بدنه اش است و به صورت عمودی بالا رفته و سپس به صورت افقی به حرکت در می آید.

انتظار می رود میزان آلایندگی این تاکسی هوایی در مقایسه با هلی کوپترهای متعارف 50 تا 80 درصد کمتر باشد. شرکت سازنده هنوز در خصوص میزان برد این محصول و دیگر ویژگی های فنی آن اطلاعات بیشتری اعلام نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1455

به "فراوری تاکسی هوایی دوربرد در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری تاکسی هوایی دوربرد در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید