خبرنگاران افزایش دما در سیستان و بلوچستان مانع شیوع کرونا می گردد

به گزارش بازیکده، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی می گردد تا اواخر هفته بیشینه دمای بعضی نقاط این استان به 33 درجه سلسیوس برسد که کارشناسان معتقدند با افزایش دما و گرمای هوا شیوع بیماری کرونا کاهش می یابد.

خبرنگاران افزایش دما در سیستان و بلوچستان مانع شیوع کرونا می گردد

محسن حیدری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از روز سه شنبه جریانات جنوبی در سیستان و بلوچستان تقویت شده و وزش بادهای گرم در نواحی غربی این استان و از چهارشنبه در زاهدان و نواحی مرکزی شروع می گردد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود با تقویت جریانات جنوبی دمای هوای سیستان وبلوچستان افزایش یابد، گفت: براساس خروجی مدل های هواشناسی انتظار می رود بیشینه دمای بعضی نقاط سطح استان همچون هیرمند، نیکشهر و میرجاوه به محدوده 33 درجه سلسیوس برسد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان توضیح داد: انتظار می رود دمای 13 شهرستان این استان در اواخر هفته به 30 درجه سلسیوس و بیشتر از آن برسد.

وی اعلام کرد: امروز و دیروز نیز دمای هوای بیشتر شهرهای سیستان و بلوچستان در گرمترین لحظات از ابتدای زمستان بوده به طوریکه در شبانه روز گذشته هیرمند با دمای 30.3 درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

حیدری گفت: در شبانه روز گذشته بیشینه دمای2 شهر بیش از 30 درجه و 15 شهر بیش از 25 درجه سلسیوس بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 761

به "خبرنگاران افزایش دما در سیستان و بلوچستان مانع شیوع کرونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش دما در سیستان و بلوچستان مانع شیوع کرونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید