خشت گذاری مدرسه روستای طرحان و افتتاح مدرسه چم مهر پلدختر

به گزارش بازیکده، آیین خشت گذاری مدرسه 2 کلاسه روستای کلسرخ طرهان و افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای سیل زده چم مهر پلدختر با مشارکت خیرین مدرسه ساز برگزار گردید.

خشت گذاری مدرسه روستای طرحان و افتتاح مدرسه چم مهر پلدختر

به گزارش خبرنگاران لرستان، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: این مدرسه با مشارکت محمد تقی میرزاییان و یاری های خرد مردمی در راستای طرح آجر به آجر احداث خواهد شد.

امیر غفوری نژاد اضافه نمود: در امسال بیش از 300 کلاس درس با مشارکت خیرین و با اعتبار 60 میلیارد تومان در دست ساخت قرار گرفته است .

وی توضیح داد : در امسال 73 فضای آموزشی تحویل دانش آموزان شد که بطور میانگین در هر هفته یک مدرسه 5 کلاسه توسط نوسازی مدارس احداث شده که در نوع خود یک رکورد بی سابقه و بی نظیر بوده است.

غفوری نژاد ادامه داد : هم اکنون در شهرستان کوهدشت 14 مدرسه در قالب 42 کلاس درس با اعتبار 18 میلیارد تومان در دست ساخت داریم که نزدیک به 85 درصد این فضاها با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز احداث می شوند .

وی در مورد مدرسه 2 کلاسه روستای کلسرخ بخش طرهان گفت : این مدرسه با یاری های خرد 14 هزار نفر و خیر ارجمند آقای محمد تقی میرزائیان ساخته خواهد شد .

ایوب عبدل نیا اظهار کرد : مدرسه 2 کلاسه کلسرخ در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و زیربنای آموزشی 90 متر و اعتبار 600 میلیون تومان با یاری های خرد 14000 نفر از همشهریان و آقای محمد تقی میرزائیان در راستای طرح آجر به آجر احداث می گردد.

وی ادامه داد: مدرسه 3 کلاسه روستای چم مهر پلدختر در زمینی به مساحت 600 متر مربع توسط بنیاد علمی و فرهنگی صدر به ریاست دکتر هاشمی احداث شده است .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1472

به "خشت گذاری مدرسه روستای طرحان و افتتاح مدرسه چم مهر پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشت گذاری مدرسه روستای طرحان و افتتاح مدرسه چم مهر پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید