دبی رویدادهای مهیجی برای جشن های عید قربان تدارک دیده است

به گزارش بازیکده، دبی، برای برگزاری جشن های عید قربان برنامه های مفصلی، شامل اجرای موسیقی زنده و آتش بازی، تدارک دیده است تا عید سال جاری را برای ساکنان این شهر و گردشگران آن فراموش نشدنی سازد.

دبی رویدادهای مهیجی برای جشن های عید قربان تدارک دیده است

جشنواره ها و مراکز خرده فروشی دبی (DFRE)، نمایندگی گردشگری دبی، برنامه های خود را شامل برگزاری رویدادهای مهم و فعالیت های سرگرم نماینده در سراسر شهر در تعطیلات عید قربان اعلام نمود. این رویدادها شامل برنامه های خانوادگی هیجان انگیز و نمایش های بی نظیر آتش بازی در نقاط مختلف شهر دبی است. تردیدی نیست که عید قربان سال جاری، جشنی فراموش نشدنی خواهد بود.

گردشگران و ساکنان دبی می توانند از اجرای موسیقی زنده به وسیله خوانندگان که در ساعت 7:30 عصر روز 24 اوت در مرکز خرید دراگون مارت 2 (Dragon mart 2) برگزار می گردد، لذت ببرند. مرکز خرید بیچ (The Beach) پذیرای یک نمایش آتش بازی ویژه خواهد بود که هر روز به مدت سه روز، از 22 اوت تا 24 اوت اجرا می گردد. آتش بازی ها از ساعت 8:30 عصر آغاز می شوند و در مقیاسی وسیع قابل دیدن هستند. ساحل لامر (La Mer) نیز میزبان یک آتش بازی در ساعت 9:30 شب خواهد بود که این برنامه در تمام مدت تعطیلات عید قربان برگزار می گردد. یک آتش بازی موزیکال باشکوه هم در ساعت های 9:00 و 10:00 شب روزهای 22 و 23 اوت در منطقه چند منظوره مرکز خرید جشنواره (Dubai Festival City Mall) برگزار می گردد. در نهایت، خیابان السیف (Al Seef) نیز نمایشی دیدنی از آتش بازی را برگزار خواهد نمود که آسمان خور دبی را در هر سه شب عید، در ساعت 9:00 شب نورانی خواهد نمود.

مرکز خرید بزرگ سیتی سنتر دیره (City Centre Deira) نیز برای عید قربان سال جاری برنامه هایی در داخل و در خارج از بازار تدارک دیده است؛ برنامه هایی که در داخل فضای مرکز خرید برگزار می شوند، از اولین روز عید تا 30 سپتامبر ادامه خواهند داشت. طی این مدت، رستوران های مختلف با منوهای غذایی متنوع، فروشگاه های موقت و یک فضای تفریح ویژه برای اجرای زنده موسیقی و پخش فیلم برای سنین مختلف دایر خواهند بود که هر روز از ساعت 10:00 صبح آغاز به کار می نمایند. علاوه بر همه این ها، فعالیت های هیجان انگیز و متنوعی برای همه افراد از هر قشر و هر سنی در نظر گرفته شده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1966

به "دبی رویدادهای مهیجی برای جشن های عید قربان تدارک دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی رویدادهای مهیجی برای جشن های عید قربان تدارک دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید