دکوراسیون داخلی زرد و بنفش ترکیبی اعجاب انگیز برای هر خانه ای

به گزارش بازیکده، دکوراسیون داخلی زرد و بنفش یکی از برترین نمونه های ترکیب دو رنگ اصلی و فرعی و یا دو رنگ متضاد در خانه است. رنگ بنفش که یکی از رنگ های فرعی است و به علت اینکه قبلا بسیار کمیاب بوده به رنگ شاهانه هم معروف است. این رنگ حس شادی و آرامش را القا می نماید و هر فردی را به سمت خود جلب می نماید. در طرف مقابل رنگ زرد یکی از رنگ های اصلی است و شادی آفرین است. استفاده از این رنگ برای فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان تداعی کننده خورشید و گرمی بخش فضای شماست.

دکوراسیون داخلی زرد و بنفش ترکیبی اعجاب انگیز برای هر خانه ای

پس متوجه شدید که چرا ترکیب بنفش و زرد در دکوراسیون داخلی معجزه می نماید. در ادامه قصد داریم برای قسمت هایی از خانه که می توانید از این ترکیب رنگ بهره ببرید ایده ها و نکاتی را به شما آموزش دهیم. با رعایت این موارد دکوراسیونی رؤیایی، مجذوب نماینده و شادی بخشی خواهید داشت که هر کسی را مدهوش خواهد نمود.

ایده های دکوراسیون داخلی زرد و بنفش

ترکیب زرد و بنفش در دکوراسیون برای هر قسمتی اصول خاص خود را دارد که ما به شما آموزش می دهیم:

ترکیب زرد و بنفش برای آشپزخانه هایی که نورگیری خوبی دارند و دلباز هستند معجزه می نماید. ترکیب این دو رنگ برای آشپزخانه هایی که بزرگ هستند مناسب است چرا که رنگ تیره بنفش کمی بزرگ بودن فضا را کم می نماید. برای استفاده از این دو رنگ در آشپزخانه می توانید کابینت ها را ترکیبی از رنگ زرد و سفید و کاشی های بین و بالای کابینت را با گل های بنفش انتخاب نمایید.

دکوراسیون زرد بنفش حمام و سرویس بهداشتی شاید برای عده ای افراد عجیب باشد و چندان مناسب به نظر نرسد. اما به شما قول می دهیم که ترکیب این دو رنگ با رگه هایی از رنگ طلایی، بعد دیگری از دکوراسیون لوکس و لاکچری را تجربه خواهید کرد. استفاده از کاشی های بنفش رنگ با میز کنسول طلایی و آینه ای با قاب طلایی و شیرآلات زرد طلایی خواهید دید که چقدر این دو رنگ به هم می آیند.

زرد و بنفش در دکوراسیون داخلی اتاق خواب گزینه های زیادی دارد. مثلا می توانید از کاغذ دیواری زرد یا پوستر دیواری گل ها و برگ های پاییزی بهره ببرید تا رنگ زرد را به کار گرفته باشید. برای رنگ بنفش هم پرده و روتختی بنفش رنگ کفایت می نمایند. البته دقت کنید نورگیری اتاق باید مناسب باشد تا فضای شما به جای القای حس آرامش، دلگیر نماینده نگردد.

دخترانی که عاشق رنگ بنفش هستند دقیقا برعکس ایده ای که مطرح کردیم را پیاده می نمایند. حتی می توانید به جای روتختی بنفش از رنگ سفید بهره ببرید ولی کوسن و بالش ها را ترکیبی از زرد و بنفش بگذارید. اتاق خواب بنفش و طلایی برای دکوراسیون لوکس پیشنهاد می گردد.

مبل بنفش و زرد برترین راه چاره برای استفاده از این دو رنگ در دکوراسیون پذیرایی و نشیمن است. چندین گزینه پیش روی شماست برای اینکه بتوانید به برترین شکل از این دو رنگ برای مبلمان بهره ببرید. گزینه اول استفاده از مبل دو رنگ با ترکیبی از زرد و بنفش است. گزینه دوم استفاده از این دو رنگ برای پارچه مبل و کوسن است. حتی می توانید تکه های مختلف مبل را به رنگ های بنفش و زرد بخرید.

بعضی افراد هم ترجیح می دهند از نورپردازی زرد و بنفش به شکل مخفی در کناف و پی وی سی استفاده نمایند. تزیین سقف یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین المان ها در هر فضایی مخصوصا پذیرایی است. حتی می توانید دکوراسیون داخلی زرد و بنفش پذیرایی را با یاری استفاده ترکیبی آنها برای تزیین ابزارهای گچ کاری شده سقف هم پیاده سازی کنید. چ

کاربرد رنگ بنفش در دکوراسیون برای دیوار پشت تلویزیون ایده نابی به نظر می رسد که اگر با رنگ زرد طلایی ترکیب گردد و نورپردازی خوبی برای این قسمت در نظر گرفته باشید، به نقطه کانونی منزلتان تبدیل خواهد شد. با این حال دقت کنید که ترکیب بنفش و زرد برای کل فضای خانه مناسب نیست و باید به شکلی هنرمندانه طوری که توی ذوق نزند، بهره ببرید.

ایده بعدی برای کاربرد دکوراسیون داخلی زرد و بنفش در قسمت پذیرایی خانه، استفاده از پرده های بنفش رنگ در ترکیب با دیوارهای زرد و کفپوش های چوبی است. این نکته را در نظر داشته باشید که برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی عناصر طبیعی را از قلم نیاندازید. با این کار به محیط خود اصالت و انرژی بیشتری خواهید داد.

منبع: اتاق
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1829

به "دکوراسیون داخلی زرد و بنفش ترکیبی اعجاب انگیز برای هر خانه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی زرد و بنفش ترکیبی اعجاب انگیز برای هر خانه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید