دیابلو 4 احتمالا در بلیزکان سال جاری معرفی می گردد

به گزارش بازیکده، شایعات حکایت از آن دارد که شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) آماده رونمایی بازی بسیار مورد انتظار دیابلو 4 (Diablo 4) به همراه بازسازی دیابلو 2 (Diablo 2) در مراسم بلیزکان (BlizzCon) سال جاری است. این اخبار از سوی مترو (Metro) - کاربر توییتر و استریمر توییچ - منتشر شده است؛ کسی که پیش از این هم اطلاعات درستی را در باب بلیزکان به بیرون درز داده بود. مترو همچنین پشت اخبار درز نموده اورواچ 2 (Overwatch 2) هم بوده است.

دیابلو 4 احتمالا در بلیزکان سال جاری معرفی می گردد

گرچه همیشه باید با چنین شایعاتی - مستقل از منبع آنها - به دیده شک نگریست، این مورد توجهات زیادی را جلب نموده است. در نوامبر 2018، جیسن شرایر (Jason Schreier) از نشریه کوتاکو (Kotaku) خبر داده بود که بلیزارد برنامه دارد که دیابلو 4 را در مراسم بلیزکان 2018 معرفی کند. در واقع، توسعه دهنده بازی حتی یک تریلر ویدیویی هم آماده نموده بود. البته بلیزارد ادعای کنار گذاشتن تریلر معرفی دیابلو 4 را از مراسم انکار کرد، ولی منکر نشد که ویدیویی را آماده نموده بود که ظاهرا در آن آلن ادهم (Allen Adham) - یکی از سه بنیانگذار بلیزارد - درباره بازی با هواداران صحبت می نموده است. بلیزارد در پاسخ به خبر کوتاکو ضمن انتشار بیانیه ای چنین اظهار داشت:

ما عموما توضیحی در باب شایعات و تئوری پردازیها منتشر نمی کنیم، ولی می توانیم بگوییم که هیچ اعلانی را از مراسم سال جاری بلیزکان کنار نگذاشته ایم، و اینکه برنامه ای برای اعلانهای دیگر نداریم. ما تیمهای مختلفی داریم که روی پروژه های متعدد اعلام نشده دیابلو مشغول به کارند، که آنها را در زمان مناسب معرفی خواهیم کرد.

تنها چند ماه قبل، یک خبر دیگر کوتاکو مدعی شده بود که بلیزارد یک بازی تیراندازی اول شخص استارکرفت (StarCraft) را لغو نموده است تا تمرکز خود را روی دیابلو 4 و اورواچ 2 بگذارد.

با توجه به ارتباطات شرایر در صنعت و میزان صحت گزارشات او، خبر مترو خیلی هم بی ربط به نظر نمی رسد. به هر صورت، فقط گذر زمان معین خواهد نمود که بلیزکان 2019 چه در چنته دارد.

منبع: PlayStationLifeStyle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 451

به "دیابلو 4 احتمالا در بلیزکان سال جاری معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیابلو 4 احتمالا در بلیزکان سال جاری معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید