رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد

به گزارش بازیکده، ظهر امروز سه شنبه 4 اردیبهشت رئیس سازمان میراث فرهنگی از مجتمع هلیاپارک تبریز دیدن کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی به همراه محمد محب خدایی معاون جهانگردی، محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی، قدرت ابراهیمی مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و استان از هلیا پارک بازدید کرد.

مونسان در این بازدید به مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت که این مجتمع را در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات ثبت کنند.

مجتمع فرهنگی، ورزشی، تجاری و جهانگردی هلیاپارک یکی از بزرگ ترین مجتمع های تفریحی تبریز است که به منظور تأمین زیر ساخت های جذب جهانگرد برای تبریز 2018 ساخته شده است.

هلیاپارک با هدف ایجاد رفاه و جذب جهانگردان داخلی و خارجی و ارائه خدمات نوین در صنعت جهانگردی ایجاد شده و از امکانات تفریحی، اقامتی و خدماتی متنوعی مانند سالن های ورزشی، استخر، 3 تالار، رستوران و کافی شاپ، مجموعه تجاری هتل پنج ستاره و سالن های ماساژ درمانی تشکیل یافته است.

تا به امروز 92 میلیارد برای ساخت این مجتمع هزینه شده که از این اندازه 34میلیارد برای پارک آبی، 15.5میلیارد برای مجتمع های تجاری، 14.5میلیارد برای خرید تجهیزات و ماشین آلات، 3.5میلیارد برای رستوران سنتی و مابقی صرف سایر هزینه ها شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه رویداد فراملی تبریز 2018 که فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت در تبریز با حضور و سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار می شود به تبریز سفر کرده است.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1916

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی از هلیاپارک تبریز بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید