روزهای خوبی در انتظار ووشوست، تنها تمرین می کنم

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، محمدسیفی قهرمان ضمن بیان مطلب فوق ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا که چند ماه است درگیر آن هستیم، هفته ای 10 جلسه تمرین می کنم. هر روز نیز به کوه می روم و 10 تا 12 کیلومتر می دوم. بعدازظهرها هم با مساعدت علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و موحدنیا، رئیس پرتلاش هیئت ووشوی این استان، تمریناتم را در پایگاه قهرمانی و آکادمی ووشوی این شهر پیگیری می کنم. البته انجام این تمرینات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و به تنهایی با یک کیسه است.

روزهای خوبی در انتظار ووشوست، تنها تمرین می کنم

وی ادامه داد: متأسفانه مجبورم که به تنهایی تمرین کنم و با توجه به شرایطی که وجود دارد، نمی توانم حریف تمرینی در کنارم داشته باشم. با تمام این تفاسیر، شرایط جسمانی خوبی دارم و فکر می کنم اگر کرونا از بین برود، یک ماهه به اوج برمی گردم. باید از امیرصدیقی رئیس جدید فدراسیون نیز تشکر کنم که در بدو ورودش به فدراسیون حمایت خوبی از ورزشکاران داشت و این مسئله نوید روزهای خوبی را برای ووشو می دهد.

قهرمان ووشوی جهان که با روابط عمومی فدراسیون گفتگو می کرد با اشاره به برگزاری کلاس آنلاین فدراسیون ووشو گفت: در این کلاس که نکات مفیدی بین مربیان و ورزشکاران رد و بدل شد و این نشان می دهد که فدراسیون در این دوران حواسش به ورزشکاران است.

محمدسیفی بیان نمود: آرزو می کنم که ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود، چون شرایط ورزشکاران سخت و همین مسئله تا حد زیادی منجر به افت آنها شده است. آماده کردن بدن و شرایط فیزیکی نیاز به 6 ماه زمان دارد، اما خراب شدنش فقط 2 هفته زمان می برد. به هر حال با وجود کرونا شرایط بدی داریم و فقط امیدوارم این شرایط زود به پایان برسد و بتوانیم به تمرینات گروهی برگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1074

به "روزهای خوبی در انتظار ووشوست، تنها تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای خوبی در انتظار ووشوست، تنها تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید