رونالدو، دوباره ناجی سولسشر و منچستریونایتد؛ CR7 ارتش تک نفره

به گزارش بازیکده، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد دو بار پس از دریافت گل از آتالانتا به بازی برگشت تا بار دیگر این تیم را در حسرت پیروزی مقابل خود نگه دارد.

رونالدو، دوباره ناجی سولسشر و منچستریونایتد؛ CR7 ارتش تک نفره

به گزارش خبرنگاران، در مسابقه ای که هر دو تیم در آن فرصت های پر شماری داشتند، منچستریونایتد به لطف گلی دیگر از کریستیانو رونالدو در وقت های اضافی، از شکست گریخت تا در آستانه دربی منچستر از شرایط بحرانی اجتناب کند. در این مسابقه همچنین شاهد مصدومیت رافائل واران بودیم تا سولسشر با توجه به عقب بودن تیمش، خیلی زود از سیستم 3 دفاعه به سیستم 4 دفاعه برشود. درخشش اریک بایی در قلب خط دفاعی شیاطین سرخ، از نکات قابل توجه این مسابقه بود. هری مگوایر هم بار دیگر بابت عملکرد دفاعی خود، ابهاماتی را ایجاد کرد. در طرف مقابل هواداران آتالانتا به معنای واقعی موتور محرکه تیم خود بودند و شاید بتوان گفت اگر فوق ستاره ای به نام رونالدو درون زمین حضور نداشت، برگامویی ها به شایستگی برنده این نبرد نام می گرفتند. اوله گونار سولسشر بابت در اختیار داشتن ستارگانی مثل برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو واقعا خوش شانس است.

منچستریونایتد به لطف درخشش کریستیانو رونالدو در خانه آتالانتا، شکست را با تساوی عوض کرد. در حالی که مدت زیادی از باخت سنگین برابر لسترسیتی و لیورپول نمی گذرد، یک شکست دیگر قبل از شهرآورد منچستر می توانست پایانی بر دوران حضور سولسشر در اولدترافورد باشد ولی رونالدو با دو گلی که زد، مجددا به داد این مربی رسید. از آن لحظه به بعد، سولسشر با چشمانش فقط شماره 7 تمام نشدنی تیمش را دنبال می کرد.

بعد از شکست تحقیر آمیز مقابل لیورپول، اوله گونار سولسشر در یک قدمی اخراج قرار داشت اما پیروزی مقابل تاتنهام فشار را از روی این مربی برداشت؛ سرمربی یونایتد این اتفاق را مدیون درخشش کریستیانو رونالدو بود که یک بار دیگر در نقش ناجی ظاهر شده و به عنوان یک رهبر در داخل زمین، تیمش را به بردی ارزشمند پیش از رویارویی حساس با آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا رساند.

منچستریونایتد بعد از پیروزی شیرین مقابل تاتنهام در حالی مقابل آتالانتا قرار گرفت که در شب سوم مرحله گروهی به سختی و با گل دقایق واپسین رونالدو این تیم را در ورزشگاه اولدترافورد شکست داده بود. بازی در خانه آتالانتا اما به مراتب سخت تر از بازی رفت بود و سولسشر یک بار دیگر امیدوار بود که تیمش با درخشش رونالدو سربلند از زمین خارج شود؛ این عادت که شاید برای هواداران یونایتد اعصاب خرد کن باشد اما یک بار دیگر تکرار شد و فوق ستاره پرتغالی یک تنه تیمش را از شکست در ایتالیا نجات داد.

تیم اوله در بازی امشب هم دستپاچه شروع کرد و تا به خودش بیاید در دقیقه 12 گل خورد. وظیفه جبران این گل طبق معمول به عهده رونالدو بود و این بازیکن در اولین دقیقه از وقت های تلف شده روی پاس فرناندز و با یک حرکت که معمولا فوتسالیست ها آن را انجام می دهند به زیبایی دروازه حریف را باز کرد تا تیمش بازنده راهی رختکن نشود.

داستان نیمه دوم مشابه نیمه اول بود و آتالانتا یک بار دیگر گل زد؛ این گل در دقیقه 56 از طریق زاپاتا به ثمر رسید تا بار دیگر همه نگاه ها به جای سرمربی تیم به رونالدو معطوف شود. شماره 7 منچستر که به خوبی از وظیفه سنگینی که به دوشش بود آگاهی داشت تا آخرین لحظه برای جبران گل خورده جنگید و در نهایت مثل نیمه اول، در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم، دروازه حریف را باز کرد. کریس این بار با شوتی روی پا از پشت محوطه جریمه دروازه را هدف گرفت و ضربه اش مثل گل بازی رفت درست جایی رفت که باید می رفت... به این ترتیب گل تساوی در اوج ناامیدی برای یونایتد به ثبت رسید تا با دبل رونالدو، اوله از شکستی که می توانست او را یک قدم دیگر به برکناری نزدیک کند، بگریزد. عملیات نجات رونالدو در UCL این فصل قابل توجه است. او در دقیقه 95 بازی با ویارئال گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند؛ در بازی رفت مقابل آتالانتا با گل دقیقه 82 او بود که منچستر پیروز شد و هم دوباره در دقیقه 91 شاهد گلزنی این بازیکن بودیم که باعث شد تیمش از شکست 2-1 فرار کند.

رونالدو که در این مسابقه زننده هر دو گل تیمش بود، در مصاحبه پس از مسابقه گفت: بازی سختی بود. می دانم بازی کردن در برگامو همیشه سخت است ولی ایمان مان را تا لحظه آخر حفظ کردیم و من از این بابت خیلی شاد هستم. ما هرگز تسلیم نمی شویم و در نهایت این نتیجه خوبی برای ماست. شروع کار سخت بود. می دانستیم آتالانتا فشار زیادی به ما وارد خواهد کرد. آن ها سرمربی فوق العاده ای دارند. زمانی که در یوونتوس بودم، همیشه بازی کردن مقابل آن ها سخت بود. در نهایت کمی خوش شانس بودیم ولی فوتبال همین است. هنوز باید پیشرفت کنیم. ما بازیکنان و سیستم های متفاوتی داریم و باید با هم سازگار شویم ولی این به زمان نیاز دارد. برای پیشرفت کردن و بهتر شدن فرصت داریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1825

به "رونالدو، دوباره ناجی سولسشر و منچستریونایتد؛ CR7 ارتش تک نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو، دوباره ناجی سولسشر و منچستریونایتد؛ CR7 ارتش تک نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید