ساسولو قید خرید حقیقی را زد

به گزارش بازیکده، خبرنگاران: تیم فوتبال ساسولوی ایتالیا که گفته می شد به دنبال به خدمت دریافت دروازه بان ایرانی روبین کازان است سراغ گزینه های دیگر رفت.

ساسولو قید خرید حقیقی را زد

به گزارش خبرنگاران، در حالی که سایت خبری کالچو مرکاتووب ایتالیا مدعی شده بود تیم فوتبال ساسولو به دنبال جذب علیرضا حقیقی، سنگربان تیم ملی کشورمان است یک پایگاه خبری دیگر از منتفی شدن این موضوع خبر داد.

سایت کالچو مرکاتووب خبر داده بود مایکل آگاتزی، سنگربان میلان گزینه اول ساسولو است اما این تیم دسته اولی در صورتی برای جذب این دروازه بان 30 ساله شانس دارد که میلان بتواند دیه گو لوپس، دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید را جذب کند. در صورتی که میلان پیروز به جذب لوپس نشود، احتمال جدا شدن آگاتزی از این تیم کاهش می یابد و به همین دلیل ساسولو علیرضا حقیقی که اکنون برای روبین کازان روسیه بازی می کند زیر نظر گرفته تا به صورت قرضی او را به خدمت بگیرد.

پایگاه خبری توتو کالچو مرکاتووب اما گزارش داد که مسئولان ساسولو ویژگی های علیرضا حقیقی را مورد ارزیابی قرار داده اند و در نتیجه به جذب این دروازه بان 26 ساله پاسخ منفی داده اند. بر اساس این گزارش سران این تیم ایتالیایی به دنبال جذب مارکو استوراری، سنگربان 37 ساله یوونتوس هستند و حتی قصد دارند امروز با مایکل آگاتزی نشستی داشته باشند تا او را برای جدایی از میلان و پیوستن به این تیم متقاعد کنند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 444

به "ساسولو قید خرید حقیقی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساسولو قید خرید حقیقی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید